מי אתה?
"גיא דלאל, בן 40 מתל אביב, רואה חשבון במקצועי העיקרי ועובד בחברת הייטק בכספים, אבל זה ברור שהאהבה הגדולה שלי בחיים היא ספורט - בין היתר אני גם מאמן ריצות ושחקן כדורעף. נולדתי וגדלתי באילת ומשפחתי עדיין שם. בצבא שירתי כלוחם בחטיבת הצנחנים. נחשפתי לציבור בתוכנית ‘חתונה ממבט ראשון‘ (עונה 5) כחצי מזוג הגייז הראשון בטלוויזיה שעבר את התהליך". 

כמה עוקבים נוספו לך בעקבות התוכנית?
“נוספו לי מעל 20 אלף עוקבים בסמוך לתוכנית, ככל הנראה רובם הגיעו אחרי פרק החתונה, שהיה בעיניי אירוע טלוויזיוני היסטורי ומרגש. הצטרפו המון עוקבים גם בפרק מפגש הזוגות שסקרן המון צופים ואחוזי הצפייה בו היו גבוהים“.

גיא דלאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא דלאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רוב העוקבים שלך הם גברים או נשים?
“העוקבים שלי מאוד מגוונים, מבחינה מגדרית החלוקה כמעט שווה בין גברים ונשים. רובם בין הגילים 25-44, וגם אחוז די גבוה מגיל 13 עד 24, ומתוכם הרבה בני נוער - להט“בים בעיקר - שאני הכי רוצה להשפיע עליהם בתקופה הקריטית של גיל ההתבגרות, להגיע לשלמות עצמית ולאהוב את עצמם בדיוק כמו שהם“.

כמה גברים התחילו איתך באינסטגרם בעקבות התוכנית?
“התחילו די הרבה, זו הייתה תקופה עמוסה שקיבלתי בה המון אהבה ותשומת לב. רוב הפניות היו דווקא מכיוון של שידוכים וזה מאוד מחמיא! היו גם לא מעט נשים שהציעו הורות משותפת ואפילו ניסו להעביר אותי צד... הצעות כאלה פחות מעניינות אותי, אני מוכן לאהבה".

איפה היית רוצה למצוא את עצמך בעוד שנה?
“הייתי רוצה לדעת שניצלתי את החשיפה שלי ב‘חתונמי‘ לטובה, לדוגמה בימים אלה אני מנצל את החשיפה שלי בלינקדאין על מנת לעזור למאות עובדים שפוטרו מהחברה שאני עובד בה למצוא עבודה חדשה. הייתי רוצה גם להמשיך להשפיע על צעירים להט“בים להיות שלמים עם עצמם, לאהוב את עצמם כמו שהם“.

האם אתה ומתן וייס, השידוך שלך בתוכנית, עוקבים זה אחרי זה?
“כמובן שאנחנו עוקבים אחד אחרי השני, נשארנו בקשר טוב אחרי הפרידה ויוצא לנו לבלות ביחד לא מעט. אנחנו כמובן מפרגנים אחד לשני בלייקים ותגובות. בסוף עברנו ביחד בשותפות תהליך עוצמתי שיצאנו ממנו עם מלא תובנות וגם הרווחנו חברות לחיים“.

מתן וייס, גיא דלאל (צילום: אביב חופי)
מתן וייס, גיא דלאל (צילום: אביב חופי)

איך אתה מנסה להשפיע על אנשים בתחום בריאות הגוף?
“אני משתדל להעלות טיפים לריצות, אימונים ותזונה. אני מעודד לקום מוקדם בבוקר לאימונים ולזכות באנרגיות מדהימות לאורך כל היום. יש לי תוכניות לעשות שיתופי פעולה עם מאמנים בענפי ספורט מיוחדים שפחות חשופים לקהל. אני פעיל כמאמן ריצות בתוכנית ‘משתחררים‘, שמטרתה לגמול צעירים מהתמכרויות“.