שלושים שנה אחרי שקרא בהופעות שלו לצאת מהשטחים, והיה מנוער השלום, בקשת הסליחה של אביב גפן מהמתנחלים עוררה, כצפוי, רגשות מעורבים. היא מצטרפת לבקשות סליחה נוספות של הזמר מהחרדים, מהימניים, ובעצם ממי לא.
שלום לאבא יהונתן גפן, מה יש לך לומר על בקשת הסליחה של אביב מהמתנחלים?
״אין תגובה, יקירתי״.

יהונתן גפן (צילום: אריק סולטן)
יהונתן גפן (צילום: אריק סולטן)

יוני דותן, 42, משנה למנכ"ל סוכנות הדוגמנות ADD והבן של דודו דותן ז"ל ומירי תיבדל לחיים ארוכים, יינשא ליובל אברג'יל.
מזל טוב, יוני. אפשר לשמוע קצת פרטים על הכלה המיועדת? היכן הכרתם?
“לא מגיב אף פעם ובטח לא בכל מה שקשור לחיים האישיים שלי". 

ביישוב הקהילתי עדי, שבו מתגורר הרמטכ"ל (היוצא) אביב כוכבי דואגים לכל החיילים. הנה: כאשר כיתת טירונים עצרה למנוחה של כמה שעות במהלך מסע ניווט, התארגנה יוזמה של אנשי היישוב שאספו מהחיילים את המדים המלוכלכים והחזירו אותם אחרי שעתיים, נקיים וריחניים, אחרי כביסה וייבוש.

אביב כוכבי (צילום: דובר צה''ל)
אביב כוכבי (צילום: דובר צה''ל)

> המלחין דורון מדלי, בין השאר מלחין הפזמון טוי של נועה ברזילי שזכה בארויזיון 2018 וכוכב הכדורגל, אופיר קריאף, קפטן בית״ר ירושלים (משמאל) הצטרפו לחלוקת כארבעת אלפים חבילות מזון לנזקקים ולקשישים על ידי תנועת סח״י (סיירת חסד ייחודית) בירושלים. מדובר בפעילות המצמיחה מנהיגות של נוער בשכונות בכל רחבי הארץ. מאות בני נוער ומתנדבים השתתפו בחלוקה שנעשתה בתמיכת ראש העיר, משה ליאון, מינהל החינוך ובתי ספר ברחבי העיר. 

מנכ״ל סח״י, אברהם חיון: ״אנחנו עושים את זה בכל השנה, אבל בראש השנה במיוחד אנחנו דואגים שכולם יוכלו לחגוג ולפתוח את השנה החדשה בכבוד ובשמחה״.

דורון מדלי, אופיר קריאף (צילום: באדיבות סח״י)
דורון מדלי, אופיר קריאף (צילום: באדיבות סח״י)


> איך עידן אלתרמן השתדרג מנווה חמציצים לחוף אילת? בזכות עשרות אלפי שקלים ששילשל לכיסו, במסגרת קמפיין בו הוא הופך להיות הפנים של תאגיד התיירות אילת, וישמש כפרזנטור של העיר, בקמפיין דיגיטל ענק לקידום אתר האינטרנט אילת פלוס, שמציג את כל הפעילויות שיש לאילת להציע. 

במהלך הצילומים הוא היה צריך לצלול, לרחף, ללבוש בגדי אישה ולהיות ברמן ומלצר, אבל מה לא עושים בשביל קמפיין? ואת הכל עשה ברגל חבושה, אחרי שנפצע מאלמוג בכנות לצילומים. מה שלא מנע ממנו לשמור על החיוך המפורסם לכל אורך הצילומים.

עידן אלטרמן (צילום: ירדן מזרחי)
עידן אלטרמן (צילום: ירדן מזרחי)