הדוגמנית קורל סימנוביץ' קוטפת הישג בינלאומי מרשים המתווסף לרזומה העשיר שלה. סימנוביץ' נבחרה לשמש פרזנטורית למותג אופנה בינלאומי מוביל בישראל. המותג GUESS בחר את סימנוביץ' כפרזנטורית הישראלית הראשונה שתצטלם לבגדי המותג בארץ.

סימנוביץ אמא לשניים, ואשתו של הכדורגלן סרגי רוברטו המתגוררת בספרד, תככב בקמפיינים של המותג בארץ בשנה הקרובה ותהיה חלק מנבחרת המשפיעניות של המותג בחו"ל. את הבשורה המשמחת קיבלה סימנוביץ' בהתרגשות גדולה ומסרה: "אני נרגשת להצטרף להצלחת והובלת המותג GUESS קדימה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בקמפיין ושיתוף פעולה במדינה שאני הכי אוהבת בעולם. מחכה כבר ליום הצילומים הראשון שלנו יחד". 

קורל סימנוביץ' (צילום: עידו לביא)
קורל סימנוביץ' (צילום: עידו לביא)

לדברי גל פרלמן, מנכ"ל ושותף בקבוצת גלובל ברדנס גלרי: "קורל מהווה השראה לנשים רבות בזכות היותה אהובה במיוחד על הקהל הישראלי והיא מלאת סטייל אישי לצד אימהות ונשיות מתפרצת. כמו כן, היא מזוהה עם חלק מערכי החברה, בהם: אופנה, טרנד והצלחה. אנו בטוחים שקורל תסייע ביצירת עניין ותוכן להשקות החדשות ולפעילויות השיווקיות השונות שנערוך בשנה הקרובה. אנו נמשיך לפעול לקידומם והנגשתם של מותגים בינלאומיים באיכות מנצחת לקהל בישראל".