הרחיקו את הילדים. פרופ' עמוס רולידר, באמצעות בא כוחו עו"ד מוטי שחר, פנה למועצת העיתונות בתלונה נגד תאגיד השידור הציבורי ותוכנית “זמן אמת", שמנחה אסף ליברמן. רולידר טוען כי בתאגיד “התעלמו בכוונת מכוון מכמות המידע שהועברה אליהם, ובחרו, הלכה למעשה, לפרסם טענות אך ורק כנגד פרופ' רולידר בדרך ובאופן המבזים, משמיצים ורומסים אותו ואת המוניטין שצבר".

במסגרת התלונה צוין כי פרופ' רולידר העביר מסמכים המעידים על היותו פרופסור בעל השכלה והכשרה מתאימה, בניגוד לנטען בתוכנית, כמו גם ראיות ועדויות על הצלחת הטיפול, הן מעובדים והן ממטופלים. לטענתו, בשתי התוכניות לא ניתנו לו פרטים נדרשים על מנת לספק את תגובתו המלאה וגם לא פורסמה התנצלות כפי שביקש בתוכנית השנייה ששודרה. “על אף שמה של התוכנית, ‘זמן אמת'", מסכם רולידר. “הכתב אסף ליברמן עסק יותר במסע ציד והכפשה ופחות באמת".

תוכנית התחקירים ''זמן אמת'' (צילום: צילום מסך)
תוכנית התחקירים ''זמן אמת'' (צילום: צילום מסך)


מהתוכנית “זמן אמת" נמסר בתגובה: “במקום לתת הסברים למעשיו, לצילומים החד־משמעיים ששודרו בתחקיר ולעדויות הרבות שהוצגו (ורבות אחרות השמורות במערכת), עמוס רולידר ממשיך להתחמק ולנסות לתקוף את מערכת התוכנית, תוך שהוא ממחזר טענות שקריות ומסולפות שהופרכו כבר מזמן אחת לאחת. מערכת התוכנית הזמינה את פרופ׳ רולידר להתראיין ולשטוח את גרסתו ואת הסבריו לאירועים הקשים פעם אחר פעם, אולם הוא בחר להתחמק וממשיך לנסות להלך עליה אימים. אנחנו גאים בתחקיר ועומדים מאחורי כל מילה ומילה בו".


> אביגיל זילברמן, בתם של השחקן מנחם זילברמן ז"ל והסופרת ד״ר דורית זילברמן, השתתפה בהפקת הסרט האמריקאי ״לעולם אל תפסיק לחלום: חייו ומורשתו של שמעון פרס״, שמשודר עכשיו בנטפליקס ברחבי העולם. זילברמן גרה בלוס אנג׳לס, שם הקימה עם בן זוגה, הבמאי־יוצר זוכה הפרסים, טל יערי, חברת הפקה ופוסט (YZ Content) שעובדת עם חברות וארגונים בהוליווד.

זילברמן, הכישרון נשאר במשפחה?
״אולי עזבנו את השכונה, אבל יש לנו קהילה יהודית וישראלית מדהימה בהוליווד שמורכבת מאנשים מוכשרים וגם ידוענים רציניים. החברה שלנו גדלה בזכות הקהילה היהודית והישראלית בלוס אנג׳לס. נכון שהלב תמיד חצוי, כי חלק מהמשפחה חי בארץ ואנחנו מחכים לביקורים שלהם אצלנו ושלנו בארץ והחברים גם הם התפזרו בעולם, אבל זה היה הגורל היהודי".

אביגייל זילברמן וטל יערי (צילום: פרטי)
אביגייל זילברמן וטל יערי (צילום: פרטי)


> סנדרה טדסון, מורה ליוגה, יוצרת תוכן ודוגמנית, מובילה את הקמפיין ל"Hoodies סינגלס RUN". מרוץ הרווקים והרווקות בחסות רשת HOODIES שיתקיים ב־22.9 בשיתוף עיריית ת"א בהפקת קבוצת RGE.

> הזמרת דיקלה התארחה על במת הסינפונייטה הישראלית ב"ש למופע מרגש ויוצא דופן עם מאסטרו גיל שוחט במסגרת הסדרה הישראלית של עונת היובל. במהלך המופע, שבו התארחה גם קלאודיה צובל, מנכ"לית הסינפונייטה, גילתה דיקלה לקהל שאת רוב שיריה הלחינה תוך כדי הליכה ברחובות ב"ש, ואת הלהיט הידוע שלה, "אין עוד אהבה כזאת" הקדישה לבתה.

קלאודיה צובל, הזמרת דיקלה וגיל שוחט (צילום: שני אמגר)
קלאודיה צובל, הזמרת דיקלה וגיל שוחט (צילום: שני אמגר)

> היסטוריה בענף הבנייה. 30 צעירים חרדים החלו השבוע קורס יוקרתי למנהלי עבודה ב״מכללת הנדסה לגובה״ בלוד שמארגנת הקרן לעידוד ענף הבנייה בראשותו של המנכ״ל משה בן זקן. בן זקן גם הגיע לברך ואמר: ״זה ממש שילוב מהמקורות של תורה ועבודה למען הבטיחות ולמען הורדת מחירי הדיור״.

> קארן טל, המנכ״לית הנכנסת של רשת בתי הספר הרב־תחומיים "עמל", פתחה את שנת הלימודים החדשה בבית הספר ״עמל להייטק ואמנויות ע"ש פרס" בת"א. היא בירכה את מאות הילדים, רובם מברית המועצות לשעבר, שנקלטו השנה במקום, ואמרה: ״רשת ׳עמל׳ נוגעת בכל המארג של החברה הישראלית". עוד נכחו ובירכו, יו"ר דירקטוריון ״עמל״ אלכס מילר, יו״ר ההסתדרות ארנון בר־דוד ומנהל בית הספר
מקס סיון.