קבלו סיפור נפלא לפתוח איתו את השבוע החדש, טלנובלה בע"מ זה כאן. זאת הייתה עוד חופשה חלומית בשבוע שעבר עם חברים ביוון, בה בילו לא מעט ידוענים בביצה, במהלכם החברה הטובה ביותר של עומר קינן שהגיעה עימה לחופשה הלכה מאחורי גבה עם האקס המיתולוגי והמפורסם של קינן, שזוגיותם כזכור כיכבה במדורי הבידור.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

במהלך החופשה קלטה קינן שחברתה לא חזרה לחדר ואחרי בירור היא גילתה על הרומן שחברתה הטובה ניהלה מאחורי גבה עם האקס המיתולוגי, שגם נכח באותה חופשה."לא אציין שמות ואלבין אדם בפני רבים, רק ארמוז שהוא אקס שלי מפורסם, דיי ג'י שחובב קעקועים, והיא בחורה בלונדינית מעפולה שכיכבה לא מעט בסטורי שלי בזמן האחרון", כתבה עומר קינן והוסיפה: "אני הכרתי ביניהם בקטע חברי, והזמנתי אותה לחופשה איתי, וגם היא יודעת שאנחנו אקסים. הערתי גם לה וגם לו שזה לא סבבה ולא מוסרי. אין מחילה הכעס שלי הוא יותר עליה מאשר עליו, הוא סתם עוד אחד שיצאתי איתו בעבר ועדיין לא עובר לי בגרון".

עומר קינן (צילום: אור גפן)
עומר קינן (צילום: אור גפן)

בנוסף שיתפה התכתבויות שלה עם האקס שלה נוזף בה על שהיא מתערבת להם בקשר החדש וכתב: "לגבי החברה שלך לי ולה היה קליל ואנחנו דלוקים אחד על השנייה, זה שאת לא רוצה שיהיה ביני ובינה משהו זה הכי דפוק בעולם בגלל האגו שלך". עוד הוסיף והזכיר לה רגע מבייש שלה מעברם המשותף יחד. קינן לא נותרה חייבת וכתבה לו: "שכחתי לציין שגם אני יודעת עליך לא מעט דברים שהחברים ההומואים שלי לחשו לי באוזן עליך, על דברים שקרו לפני ואחרי שהיינו ביחד. ואם זה החברים ההומואים שלי כולכם צריכים להבין על מה מדובר". עוד הוסיפה: "זה לא אגו זה פשוט לא מעשה שחברה הכי טובה שלך יכולה לעשות או האקס שלה, ואהבת לרעך כמוך? לא תנאף? מי שנאף פה - זה אתם. בזכותכם קיבלתי שיעור הכי גדול בחיי על ערך כבוד וחברות לקרוא תהילים כל יום או להניח תפילין לא יעזור לך אם אתה מתנהג בדיוק ההיפך".

האקס המפורסם מסר בתגובה: "מאחל לה רפואה שלמה".

עומר קינן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר קינן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)