הזמר אייל גולן לא נמצא בזוגיות כרגע, אבל יש שתי נשים מאוד חשובות בחייו שחוגגות ביחד את יום הולדתן. הראשונה היא אמו רונית והשנייה היא בתו אלין גולן שפרצה השנה בקריירה מוזיקלית. גולן כתב באינסטגרם: "איזה יום מיוחד ומרגש!! יום הולדת למלכות של חיי, אמא שלי ובתי הבכורה אליני שלי. אלין שלי חוגגת '16 Sweet'. הופכת מילדה לנערה ולאט לאט לאישה קטנה. אבל אם לומר את האמת, אלין שלי היא כבר מזמן האישה של חיי, זאת שתמיד יודעת למלא אותי באנרגיה וכוח פנימי שאי אפשר להסביר במילים, יודעת להתמודד מול הכל עם כל כל הרבה עוצמה, בגרות וכוח ואפילו לחזק אותי ברגעים קשים".

עוד הוסיף: "אליני שלי, השנה האחרונה הייתה משמעותית עבורך מאוד, התחלת את צעדייך הראשונים במסע המדהים שלך שהוא רק שלך ואני כל כך גאה בך. בחוכמת חיים שלך, בעקרונות, הרצינות, העבודה הקשה וזה שאת תמיד הולכת אחרי הלב שלך. תדעי לך שאני הכי גאה בך בעולם, אוהב אותך מעמקי נשמתי ולנצח אעמוד מהצד למחוא לך כפיים ולחבק בכל רגע. תעופי הכי גבוה שיש, אבא תמיד מאחורייך!".

אייל גולן, אלין גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, אלין גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גולן הוסיף וכתב גם לאמו רונית: "אמא שלי, הכתר לראשי, מה שאני ואת חווינו ביחד את זה רק שנינו יודעים אבל אני רוצה לנצל כאן את הבמה בשביל להגיד בפני כולם שאני אוהב אותך ומודה לבורא עולם בכל בוקר מחדש על הזכות להיות הבן שלך. תודה שאת פשוט אמא, במלוא מובן המילה. שרק תהיי לי בריאה, חזקה ומאושרת! יום הולדת שמח מלכות של חיי".

אייל גולן, רונית גולן (צילום: קמליה אמנות הצילום)
אייל גולן, רונית גולן (צילום: קמליה אמנות הצילום)