זוכה האוסקר לאונרדו דיקפריו נצפה צמוד לדוגמנית העל ג'יג'י חדיד, לאחר הפרידה שלו מחברתו מזה ארבע שנים, קמילה מורון, כך מקורות חשפו לאתרי הרכילות בעולם. הזוג החדש, לפי השמועות, נראה מתפנק באפטר פארטי של שבוע האופנה בניו יורק במהלך סוף השבוע.

בתמונות שהגיעו לידי ה"דיילי מייל", השניים נראו בשיחה כשדיקפריו לחש באוזנה של חדיד כשהיא רוכנת קדימה. בשלב מסוים, נראה היה שכוכב "טיטאניק" מתעסק מעט עם הדוגמנית, כשהניח את ידיו על כתפיה לפני שהושיט את ידו אל ידה. נראה שהזוג היה מבודד משאר המסיבה האקסקלוסיבית שערכו חבריו של דיקפריו, ריצ'י עקיבא ודארן דז'נציול בלופט בסוהו.

View this post on Instagram

A post shared by @dopemgz2

"ליאו היה עם החברים שלו וג'יג'י הייתה עם החברים הדוגמנים שלה וכולם הסתובבו באזור", סיפר מקור שנכח באירוע. החדשות על מערכת היחסים המתהווה של השניים הפתיעו רבים, שכן ידוע שדיקפריו יוצא רק עם נשים מתחת לגיל 25. עוד ביולי, השמועה הייתה שכוכב "הזאב מוול סטריט" התעניין בחדיד, לאחר שנראו מבלים יחד בפתיחת מועדון לחברים בלבד בניו יורק.

מקור אחר גם סיפר שהם ראו את דיקפריו וחדיד מבלים יחד באותו מועדון חודש לאחר מכן - בערך בזמן הפרידה שלו מהדוגמנית קמילה מורון. בעוד שהשניים התראו כמה פעמים יחד, מקור המקורב לשחקן אמר שבן ה-47 לא ממהר לחזור למערכת יחסים רצינית. "הוא נהנה להיות רווק", מציין המקורב ומוסיף כי ליאו וג'יג'י בת ה-27, "לא בלעדיים".

לאונרדו דיקפריו עם הפסלון הנכסף (צילום: רויטרס)
לאונרדו דיקפריו עם הפסלון הנכסף (צילום: רויטרס)

באופן דומה, מקור המקורב לג'יג'י אומר ל-E! ש"אף אחד מהם לא רוצה זוגיות כרגע". "ג'יג'י וליאו הסתובבו מספר פעמים ונהנים האחד מחברתו של האחרת. ג'יג'י חושבת שהוא בחור ממש מגניב", אומר המקורב השני. "רוב מקומות הבילוי שלהם נבעו מהיותם באותם מעגלים חברתיים במסיבות שונות". דיקפריו או האקסית קמילה לא התייחסו בפומבי לפרידה המתוקשרת. "שניהם נסעו הרבה והמרחק שיחק גורם", שיתף מקורב ואמר כי למרות שישנה אפשרות של פיוס בעתיד, הזוג כרגע לא ביחד.

ג'יג'י חדיד. ''מזל שור עקשנית'' (צילום: רויטרס)
ג'יג'י חדיד. ''מזל שור עקשנית'' (צילום: רויטרס)