אלירז שדה, התומך הנלהב של מפלגת "הליכוד" והעומד בראשה בינימין נתניהו, ומי ששימש כמנחה של מהדורת החדשות של הליכוד TV עושה סיבוב פרסה ויוצא נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו, רגע לפני הבחירות. שדה הפתיע את העוקבים כשצייץ בשבועות האחרונים ציוצים נגד ראש הממשלה בדימוס בינימין נתניהו. העוקבים הנדהמים של שדה שרובם תומכים נלהבים של הימין, מתקשים לעכל את התפנית בעלילה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אלירז שדה יוצא נגד נתניהו (צילום: צילום מסך טוויטר)
אלירז שדה יוצא נגד נתניהו (צילום: צילום מסך טוויטר)

אמש צייץ שדה ביקורת על התשדירים של נתניהו וכתב: "נתניהו הולך לבטל את מכון התקנים, כך הוא אמר בתשדיר שעלה, אז למה לא ביטלת כשהיית בכיסא? כל סרטון כזה הוא מספר לי מה הוא היה צריך לעשות והוא לא עשה, מוזר אשמח להסבר", בהמשך צייץ: "הימין חייב לצאת מעצמו ולוותר, לדרוש אחדות לא בשביל נתניהו. הימין רוצה פיוס ומוכן לוותר בשביל אחדות בעם. ממשלה רחבה, נתניהו שני ברוטציה. על הרוב מסכימים ועל המעט יעשו משאלי עם". בציוץ נוסף נגד נתניהו נכתב: "גוש נתניהו נחלש פוליטית, התעקשתו לא לקיים רוטציית גנץ הובילה לממשלת נפתלי ועכשיו לפיד. לעומת זאת המצב של גוש אנטי נתניהו השתפר ומשתפר , מציאות לא דמיון".

אלירז שדה יוצא נגד נתניהו (צילום: צילום מסך טוויטר)
אלירז שדה יוצא נגד נתניהו (צילום: צילום מסך טוויטר)

שדה, שקיבל אינספור פניות של העוקבים בניסיון להבין מה קרה לפתע שהוא יוצא נגד נתניהו הגיב לפני שע והבהיר: "אני לא נגד נתניהו אני בעד אחדות. המציאות גם מראה לנתניהו שממצב מסע בחירות כראש ממשלה, נפתלי נהייה ראש ממשלה, עכשיו לפיד ראש ממשלה זמני ואין באופק 61 אז לפיד ימשיך לכהן. כלומר מרוב שהימין רוצה את נתניהו ונתניהו לא רוצה אחדות לפיד ראש הממשלה לנצח". 

אלירז שדה על הבחירות  (צילום: צילום מסך טוויטר)
אלירז שדה על הבחירות (צילום: צילום מסך טוויטר)