רגע לפני הגמר של "האח הגדול" שישודר במוצאי שבת ברשת 13, המודח הטרי דניאל מלכה שכמעט נגע בגמר אבל הודח שבוע לפני הסוף, סיפר בראיון לפודקאסט "לא כל הנוצץ" עם נועה רחמים ולירון בן שושן, מי הזוכה שלו בגמר והתווכח עם אליאב טעטי - בר או טליה. עוד סיפר מלכה על השינוי שעבר בבית "האח הגדול" וכמה הופתע שהודח רגע לפני הסוף.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

דניאל הבנו שיש ויכוח בינך לבין אליאב מי צריכה לזכות בגמר, בר או טליה. זה נכון?
"לא, לא. אני אסביר בדיוק מה קרה. אליאב בא אליי ואמר לי: 'דניאל - טליה או בר?'. אז אמרתי לו שאני שרוף על בר אבל היא עשתה לנו שם לא מעט סרטים בתוך 'האח'. בין טליה לבר - מגיע לטליה". 

דניאל מלכה (צילום: יח''צ)
דניאל מלכה (צילום: יח''צ)

חשבנו ששחף החבר הכי טוב שלך בבית.
"שחף החבר הכי טוב שלי. שחף זה הלב שלי והלוואי שהוא יקח, קודם כל מבין כולם. השאלה הייתה בר או טליה - שחף לא נכנס לאירוע".

מה עם אילנה?
"כפרה על אילנה. לאילנה הבאתי את הכרטיס שהיה לי ביד לגמר. אני מאחל לה הכי הרבה בהצלחה בעולם, זה המעט שיכולתי לעשות עבורה בתכנית".

אתה חושב שבגלל הזוגיות איתך אילנה הצליחה להגיע לגמר?
"כבודה במקומה מונח. אישה קלאס באפס מאמץ. כל הכבוד לה, כפיים לה. לא סתם הייתי איתה ולא סתם היא הייתה איתי - צריך להרים גם למקום שלי".

מה הכוונה 'אני נתתי לה את הכרטיס לגמר'?
"היה לנו בסוף המשימה של המסיבות, אפשרות לכל אחד לתת כרטיס אחד לגמר. נתתי לה כאות הערכה".

אתה חושב שאילנה הייתה מגיעה לגמר בהצבעות הקהל?
"אני לא יודע. אני הייתי מנותק עד לפני חמישה ימים. אני לא יכול לדעת דברים כשהייתי בתוך הבית. לא יודע אם היא הייתה מגיעה או לא. אנחנו מסתכלים על מצב נתון, זה המצב נתון ונאחל לה בהצלחה. במיוחד את צריכה לאחל לה בהצלחה, להסתכל על אישה חזקה שהגיעה לגמר ולפרגן".

יש הרבה נשים חזקות שהגיעו לגמר. זה עונה של בנות.
"זה עונה של בנים ובנות. לא לשכוח אותנו". 

זה מפתיע שאתה לא בגמר, אתה אחד השמות הבולטים. מה לדעתך קרה שם?
"אני לא יודע מה קרה, ממש מצער אותי שאני לא בגמר. צריך להסתכל על ה'כאן ועכשיו'. בואו נעשה מהלימון לימונדה".

אחרי ההדחה: הפגישה המפתיעה של דניאל מחוץ ל"האח הגדול"

דניאל מלכה (צילום: מיכה לבוטון)
דניאל מלכה (צילום: מיכה לבוטון)

היית עושה משהו אחרת?
"כלום. הייתי הכי אותנטי והכי 'אני'. הבאתי את דניאל מלכה לבית "האח הגדול". דניאל מלכה שינה לוקיישן".

היו טענות שאתה שחקן. יכול להיות שלא היית במאה אחוז מי שאתה?
"יש מספר אנשים שאפשר לספור אותם על כף יד ולא ראו את העונה. אנחנו היינו מנותקים לגמרי ולא ידענו לאן אנחנו נכנסים. החבר הכי טוב שלי, האיש סוד שלי אמר לי 'בוא תראה את התכנית, תראה לאן אתה נכנס'. אמרתי לו: 'אני רוצה לצאת מאזור הנוחות, אני רוצה לנחות בבית האח הגדול' ואני חושב שזה מה שהביא אותי".

מה אתה חושב על העונה? העונה הגיעה לשיאים מטורפים של רייטינג.
"זה ממש מחמיא לי ואני אומר תודה על זה, שהתמזל מזלי להיות חלק מהעונה הזאת. אני מנסה לקטוף את הפירות וליהנות מכל החבילה המטורפת הזאת".

אתה מתחרט שנכנסת למערכת יחסים עם אילנה? 
"אני מקבל הרבה אהבה, המון הערכה על כנות. מתוך 5000 הודעות באינסטגרם, היה בן אדם אחד שקרא לי שחקן. אני שם הכל בפרופורציה. אני שם את הדברים על השולחן. אני אוהב את אילנה ומעריך אותה. אמרתי את זה גם לפני שיצאתי - הייתי עושה את אותו דבר גם עוד שלוש פעמים, מבין כל דיירות הבית".

אילנה טרננקו, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
אילנה טרננקו, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

איך התגובות מאז שיצאת?
"מדהימות. אני מסתובב מהרגע שאני פותח את העיניים עד שאני הולך לישון עם פרפרים בבטן. כמו ילד בן ארבע שהכניסו אותו לחנות צעצועים ענקית ואמרו 'הכל שלך, קח'. יש אהדה והערכה של אנשים למי שאני. כל הלוק החיצוני, שגם עליו אני מקבל תגובות טובות, כל עניין החוסר ביטחון שיש לי קצת מהילדות. אני מקבל תגובות שאני נראה טוב והרגשי נחיתות שהיו לי פעם מתחילים להתייצב לי וללכת למקום טוב". 

מי ינצח?
"נחכה למוצאי שבת ונראה. אני מתעניין בזה כמוכן. אין לי מושג, אני מדבר מבחוץ וכל דיירי הבית חשבו שאני בגמר ואני לא. קאזם לא בגמר, ריוואה לא בגמר, אז אין לדעת מה יהיה. אין לי הימור, יש לי רצון גדול לשחף שהוא חבר שלי מהיום הראשון".

שחף רז, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
שחף רז, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

שחף וטליה זה אמיתי בעינייך?
"נחכה לבחוץ ונראה. אני יודע שטליה בתקופה האחרונה הייתה מאוד מבולבלת ומאוד רוצה ושם. שחף לא היה מבולבל, הוא היה מפוקס ורצה את זה. היה מוכן להתמסר עד הסוף. אני החבר הכי טוב שלו ולא הדובר שלו אבל אני אומר את זה בביטחון".

שחף ממש בעניין וטליה מוציאה אותו שחקן.
"הבית הזה יכול להוציא צדדים שלא תמיד קיימים בנו".

איזה קמפיין היית רוצה לעשות?
"אם באמת שואלים אותי אז הייתי רוצה קמפיין לדגמן שזה בא ממקום אחר. לא ממקום של תראו 'וואי איזה חתיך אני'. לשבור את המקום של הרגשי נחיתות שאני נמוך מדי או שלא גודל לי הזקן כמו שצריך". 

דניאל מלכה (צילום: יח''צ)
דניאל מלכה (צילום: יח''צ)