יום חמישי, שעות הבוקר המאוחרות, רחוב ראשי בגבעתיים, הזמיר המסלסל אייל גולן והצ׳ילבה שלו בני פרץ נצפו יחד ברחוב בשיחה צפופה במיוחד. האם ימות המשיח הגיעו? כי הזמר והסוכן שלו לשעבר שמנהלים סכסוך מתוקשר בשלוש השנים האחרונות, נצפו מנהלים שיחה אינטימית שנראתה מאד אמוציונלית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אייל גולן ובני פרץ בדרך לסולחה? (צילום: מערכת TMI)

פרץ וגולן נפגשו הבוקר במסגרת הליך בוררות שהצדדים מנהלים בחודשים האחרונים, במהלכו יצאו מהמפגש באופן ספונטני לשוחח לבדם בחוץ. 
נראה כי הניסיונות של המקרובים המשותפים של השניים להרגיע את הצדדים, והליך הבוררות מצליחים להראות את אותותיהם, ולמדור הגיע תיעוד מכונן של הזמר והסוכן מנסים להתפייס ולהסדיר ביניהם את המחלוקות.

מקרובים לשניים מסרו ל-TMI שהשיחה ביניהם הבוקר הייתה מאד ידידותית התנהלה באווירה טובה ובניסיון להגיע לפשרה בין הצדדים ולסיים את המחלוקות המשפטיות ביניהם לקראת השנה החדשה. כידוע, לפני שלוש שנים יחסיהם עלו על שרטון בעקבות סכסוך כלכלי, השניים נפרדו בטונים צורמים והגיעו לתביעות משפטיות, הכפשות הדדיות והתעלמויות פומביות. 

בני פרץ מסר למעריב: "הייתה שיחה רגילה על נושאים מהעבר, לא מתוכנן. חג שמח לעם ישראל". כמו כן, מטעמו של אייל גולן לא נמסרה תגובה.

אייל גולן ובני פרץ בדרך לסולחה? (צילום: מערכת TMI)
אייל גולן ובני פרץ בדרך לסולחה? (צילום: מערכת TMI)