חייה האישיים של ניקול ראידמן משכו מאז ומתמיד את מדורי הבידור וסיקרנו את הקוראים. אז מה באמת קורה בחייה הזוגיים של המעושרת? ראדימן שהורידה הילוך בכל הנוגע לרשתות החברתיות, שיתפה פוסט שרמז כי היא מצאה את האחד ולא פנויה לזוגיות אחרת. כשנשאלה על ידי עוקביה האם היא בזוגיות, השיבה: "לא יודעת, אבל לא פנויה רגשית כרגע, נחייה ונראה".

כשנשאלה האם חזרה למיכאל צ'רנוי ענתה: "לא חוזרים אחורה לעולם, חס ושלום". כשאחד מעוקביה הציע לשלוח לה פרחים במידה והיא לא בזוגיות, השיבה שהיא לא מוכנה לקבל מתנות מגברים שאין לה עניין בהם כי היא מחזירה את המתנות בחזרה עם תוספת מתנה ממנה.

יחד עם מיכאל צ'רנוי: ניקול ראידמן חוגגת בת מצווה לבתה בסודיות
ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)
ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)

עוד הוסיפה והבהירה ראידמן: "הפעם למען הכנות אין טעם כי אני לא פנויה רגשית. כרגע יש רק מישהו אחד שאני מוכנה לקבל ממנו פרחים ואם הוא רואה את הסטורי - אז אפשר גם 18 ורדים ולא 1800". 

ניקול ראידמן מסרה בתגובה: "החיים הפרטיים שלי, הם שלי ואך ורק שלי. נמאס לי שכל אחד מחטט בהם ויותר זה לא יקרה. אני יודעת שזה מדאגה ואהבה, אני מבינה שזה מעניין את הציבור ומייצר כותרות לתקשורת אבל זה לא יקרה לא הפעם ולא בעתיד. תניחו לי בבקשה, זה מתייחס גם לחברים שלי שמנסים לשדך לי ולהכיר לי בכוח, אבל אין צורך. מה שצריך לקראות יקרה והכול מלמעלה. אני מאושרת וטוב לי, אם אני בזוגיות או לא, זה לא ענינו של אף אחד. אני מבקשת להניח לי, לחיים שלי ולהפסיק את ההתעסקות הזו, לכל אחד יש זכות לפרטיות, וכך יהיה. יותר תקשורת לא תנהל לי את החיים, וחוץ מזה, אני חושבת שיש נושאים יותר חשובים בעולם ממני, כגון התחממות גלובלית או הסכם הגרעין האירני. שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל, אור ואהבה".

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)