יו"ר מפלגת "צעירים בוערים", הדר מוכתר, עוררה סערה בימים האחרונים בעקבות מספר גילויים בהם נתפסה בשקר, או שאמרה כמה אמירות מקוממות. אחרי שהתלוננה על מחירי הדיור בזמן שהיא מחזיקה דירה על שמה, תלתה פשקווילים נגד עצמה וטענה שאינה משרת בצה"ל כי "אין לה זמן לבזבז", הכוכבת נטלי דדון לא יכולה הייתה להישאר אדישה. בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, עם קטע מתוך ראיון בחדשות 12 של מוכתר, כתבה דדון בכעס את אשר ליבה. 

אז יש לה דירה? הדר מוכתר מגיבה לראשונה לטענות נגדה | האזינו לראיון הסוער>>>

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

"זה התחיל כקוריוז בטיקטוק, זה היה מאאאאגניב (אם כבר צעירים, אז עד הסוף, לא?). אחר כך היא פתאום הנפיצה לנו את המסכים של התקשורת, אלו חיבקו ורוממו אותה, את הגימיק, את התופעה... גם אני נתתי הזדמנות כף זכות קודם כל בעיניי. מאז ועד היום, היו פשקווילים, כמה המצאות בדרך ואופס גם יש דירה בחיפה (אבל אי אפשר לרכוש פה דירה הצהירה בכל הזדמנות - ושתהיה לה וילה בקיסריה מצידי אבל ראוי לבנות אמון לפני הכל - 'יש לי דירה אבל לא הייתי מסוגלת לקנות אותה בעצמי לעולם' זהו נתון שהיה מתקבל בברכה), היו ראיונות ריקים מתשובות מעשיות, אבל פה, זה הקצה שלי".

הדר מוכתר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
הדר מוכתר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"תבינו, פרגנתי בתחילה, באמת, אמרתי לעצמי: 'וואלה, כל הכבוד לה זותי'. אבל זה המקום בו אני לא יכולה להישאר אדישה, נציגת הצעירים שרצה לכנסת מסבירה מדוע השתמטות מצה"ל עקב בעיות כלכליות (יש לך פאקינג דירה) היא בהחלט מצב סביר… לא מקובלת עלי והיא לא מייצגת בעיניי את צעירי מדינת ישראל! את רוצה לייצג את צעירי מדינת ישראל, יצגי את חיילי צה"ל שנותנים הכל למען המדינה שלנו, ששמים את גופם, לא את חשבון הבנק שלהם! חיילים בודדים שחיים בקושי רב נותנים מעצמם ואל נלך רחוק שירתתי בעצמי בצבא והחזקתי שתי עבודות במקביל עם כל הקושי שבדבר. בטח שלא חשבתי לעצמי איך אני דוחה נתינה למדינה על מנת לחסוך כסף".

"אמון ואמת זה מה שאנחנו מחפשים היום כעם, תקנו אותי אם אני טועה, שקרים וסיסמאות יש לנו בכמויות, צמאים לדם חדש ואיכותי, את לא מבושלת לאירוע אם להיות עדינה. וניסיתי באמת שניסיתי שלא לתת לזה כאן במה אבל זה בכל פינה וזה אבסורד בעיניי". 

נטלי דדון מתוך הקמפיין החדש  (צילום: אדיר אלחרר)
נטלי דדון מתוך הקמפיין החדש (צילום: אדיר אלחרר)