הכלה הכי מפורסמת במדינה, מורן בן אסולין, שהרעידה את הרשת עם הסרטונים מתוך החתונה שלה שם הופיע עומר אדם שגם הוא לא נשאר למשפטים שלה, כשאמרה בין היתר: "אמאלה, איזה יפה אני. אמאלה, איזה שווה אני". בן אסולין שהפכה למפורסמת וזכתה לעשרות אלפי עוקבים חדשים, ענתה על שאלות באינסטגרם וחשפה מאיפה הכסף לרמת החיים הגבוהה, תאונת הדרכים הקשה שעברה והאם הפריע לה שבעלה, איתמר, גרוש עם ילדים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בן אסולין נשאלה: "איך חיים ברמת חיים כזו בלי לעבוד באיזה עבודה מפוצצת? ראיתי בהייליטס שלך שזה שנים אחורה", והיא ענתה: "כל החיים שלי עבדתי ולא בעבודה אחת. בכל מקום שהייתי, תמיד הייתי במקום הראשון בפער. העבודה האחרונה שלי היא מנהלת מכירות ארצית בחברת וילי פוד. אף פעם לא רציתי משהו ואמרתי לעצמי 'אין לי'. תמיד השגתי מה שרציתי בזכות עצמי ודאגתי לרמת חיים גבוהה כי זה מה שנתן לי את הכוח להמשיך. אני מגיל 9 מחוץ לבית, מגיל 15 משכירה דירה לבד. וכשהראש מוטרד כספית אז אי אפשר לחשוב צלול. אז דאגתי שהוא אף פעם לא יהיה מוטרד. צריך לעשות פעולות שיקרבו אתכם למטרות שלכם. אף פעם אל תפסיקו לחלום והשמיים הם לא הגבול, זה רק המלצה".

מורן בן אסולין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מורן בן אסולין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד נשאלה בן אסולין האם עברה תאונת דרכים קשה, והשיבה: "כן, עברתי תאונה קשה. לא אני נהגתי. הייתי מאושפזת מעל שבועיים. היה לי סדק בגולגולת, שטף דם במוח, נפלה לי האוזן וכמעט בלעתי את הלשון. גם מזה יצאתי חזקה יותר". אסולין נשאלה על הקעקועים שלה וכתבה: "בוחרת בקפידה כל קעקוע שלי בידיעה שהוא הולך ללוות אותי במסע". 

מורן בן אסולין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מורן בן אסולין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד נשאלה בן אסולין האם מפריע לה שבעלה גרוש ואיך הילדים נכנסים בסיפור, וענתה: "היי. אני בת 29, בעלי בן 32. האמת שלא ראיתי את עצמי יוצאת עם גרוש לפני שהכרתי את בעלי אבל גם הוא נתן לי שיעור קטן בלא לשפוט ופשוט ללכת עם הלב. בנות אני רוצה לספר לכן שגרוש זה לאו דווקא חיסרון, יש בזה המון יתרונות. כמו למשל: גבר שיכול להכיל אישה חזק מתוך מקום של ניסיון והבנה מה חשוב ומה לא בזוגיות. גבר שאם הוא למד מהגירושים שלו, אז הוא בדרך כלל עם פחות אגו, למד מטעויות בעבר איך להתייחס לאישה וכמובן ניסיון בגידול ילדים. הילדים שלו מבחינתי זו מתנה. זכיתי בילדים טהורים שמרעיפים עליי ואני עליהם כמות מטורפת של אהבה. כמובן שכל זה יכל לקרות רק אם האישה מקבלת את הילדים ויודעת שהגבר שלה בא עם חבילה ומכירה בזה והגרושה מבינה את המצב החדש ותומכת. בהתחלה טיפה נרתעתי, חייבת לציין, אבל שראיתי את המערכת החברית ואת הדרך וצורת הדיבור של בעלי עם גרושתו, זה הדבר שקנה אותי. אף פעם אל תגידו אף פעם. לכו תמיד עם הלב, האינטואיציה והבטן".