לא רק בתה הקטנה של גלית גוטמן, אמה גוטמן, ממשיכה את דרכה לאחר שנבחרה להשתתף בסדרת הנוער "זיגי", אלא גם בתה הבכורה שירה גוטמן שהצטלמה לקמפיין חדש. גוטמן הצטלמה לקולקציית החורף של המעצבת מירית רודריג. מירית מלבישה באופן קבוע את גלית וכך נוצר הקשר, וגם בחנויותיה של מירית נמכרים התכשיטים של שירה שלקחו חלק בקטלוג. 

בין צילום אחד לאחר תפסנו את שירה לראיון ב-TMI, שם סיפרה איך זה להמשיך את דרכה של אמה הדוגמנית, האם היא רוצה כמו אחותה לגשת לתחום המשחק ומה התגובות שקיבלה לאורך השנים על הוריה המפורסמים.

שירה גוטמן (צילום: יח''צ)
שירה גוטמן (צילום: יח''צ)


מה אנחנו עושים כאן היום?
"לוקים מדהימים, אני כבר לא יכולה לחכות שיגיעו החורף ואוכל ללבוש את כל הבגדים המהממים שצילמנו".

איך זה מרגיש להמשיך את דרכה של אמא?
"אמא עדיין בדרכה. כבר התלוותי אליה כמה פעמים בחיי, כבר עשיתי כמה צילומים בחיי. מרגיש טבעי וטוב. במיוחד אני מצלמת משהו שאני מחוברת אליו עם אנשים שאני מחוברת אליהם". 

אחותך הקטנה אמה החלה את דרכה בעולם המשחק. גם אותך זה מעניין?
"משחק פחות". 

שירה גוטמן, גלית גוטמן (צילום: רוני בר)
שירה גוטמן, גלית גוטמן (צילום: רוני בר)


מה השאיפות?
"לעשות את מה שאני נהנית ממנו. להנות מהדרך, לקום בבוקר ולהרגיש מסופקת ושאני מגשימה את עצמי". 

איזה תגובות קיבלת לאורך השנים לכך שאת בת להורים מפורסמים?
"אני לא מכירה משהו אחר. מבחינתי זה ההורים שלי וזה מה שאני מכירה. תמיד יש תגובות פחות נעימות ופחות טובות שאני לא מתייחסת אליהן כי הן לא רלוונטיות. אני מתייחסת למה שטוב, יש המון פרגון ואהבה. ההורים שלי מאוד מוערכים וכיף לראות את זה, כיף לי להיות הבת שלהם". 

איזה טיפים קיבלת מאמא לקריירת דוגמנות?
"האמת שאמא על הסט זה הדבר הכי רציני עלי אדמות. אין מקצוענית כזאת בעולם. אני זוכרת שכשהייתי קטנה ובאתי איתה לסטים, היא הייתה כל כך רצינית שהייתי באה אליה פעם בשעה ושואלת אותה: 'אמא את כועסת עליי?', מרוב שהיא בתוך זה. אז לקחתי את זה ממנה, היא מחזיקה ימים צילומים הכי ארוכים ומטורפים וזה השראה ללמוד ממנה". 

יצא לך כבר לחוות צדדים פחות נעימים של העולם הזה?
"האמת שלא. אני חושבת שאני מאוד עטופה. יש לי שני הורים שמכירים את העולם הזה ואנשים שאני עובדת איתם, זה אנשים שעבדו עם ההורים שלי. אני נמצאת במקום שמכבדים אותי". 

שירה גוטמן (צילום: עידו לביא)
שירה גוטמן (צילום: עידו לביא)