פריס הילטון מציעה פרס גדול למי שיכול להחזיר את כלבתה האהובה דיימונד בייבי. יורשת המלונות פרסמה את הקריאה באינסטגרם אתמול (שני) ושיתפה שהיא מאמינה שכלבת הצ'יוואווה המפורסמת שלה נמלטה כשמוביל השאיר את אחת מדלתותיה פתוחות.

"כל כך קשה לי לפרסם את זה כי אין לי מילים. הכלבה שלי נעדרת מיום רביעי שעבר. הייתי בצילומים ואנחנו עוברים דירה ואחד המובילים בטח השאיר דלת פתוחה", כתבה הילטון בת ה-41 ושיתפה סדרת תמונות וסרטונים של הכלבה. "המשפחה והחברים שלי עזרו לי לחפש בכל השכונה שלי ועברו מדלת לדלת אבל עדיין לא מצאנו אותה".

View this post on Instagram

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

הילטון אמרה שהיא כבר "שכרה בלש חיות מחמד, לוחש כלבים ומדיום לחיות מחמד", והיא ובעלה קרטר רום, "בודקים כעת על רחפנים שימצאו את הכלבה". עוד הוסיפה הילטון: "אני עושה כל שביכולתי כדי להחזיר אותה", היא כתבה. הילטון אמרה שהבריחה קורעת הלב של דיאמונד בייבי הותירה אותה "כל כך עצובה ומדוכאת".

"אני מרגיש שחלק ממני חסר ושום דבר לא אותו דבר בלעדיה כאן. דיימונד בייבי היא הכל שלי, באמת כמו בת בשבילי", כתבה. "היינו בלתי נפרדות, היא הייתה החברה הכי טובה שלי ותמיד לצידי". הילטון הסבירה שבעוד שהיא "פחדה" לערב את הציבור כי "אנשים יכולים להיות אכזריים", היא החליטה שהבטיחות של דיימונד בייבי עולה מעל הכל. "אני נואשת וככל שעובר יותר זמן, אני מרגישה רחוקה יותר מהסיכוי שאחזיר אותה", היא כתבה. הילטון סיכמה את הודעתה ואמרה שיהיה "פרס גדול על החזרה שלה ולא יישאלו שאלות".

View this post on Instagram

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)