אביבית בר זוהר נותנת פרשנות מיוחדת למשפטים הידועים על קמטים כמו "כל קמט הרווחתי ביושר" או "לכל קמט יש סיפור משלו", ומתייחסת לצלקות שמתנוססות על גופה במסגרת הניתוחים הקוסמטיים שעברה וכותבת: "כל צלקת הפכה אותי לאדם שאני היום". לא מעט ניתוחים קוסמטיים ופרוצדורות רפואיות עברה בר זוהר במהלך השנים האחרונות. את הניתוח האחרון לפיסול הפנים הנקרא "ברבי מייקאובר" עברה רק לפני שלושה שבועות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בר זוהר עברה כידוע ניתוח לפיסול הפנים במראה של ברבי בטורקיה, ניתוח שארך כשמונה שעות. כעת, אחרי שהחלימה מהנפיחויות, הסירה בר זוהר את הפלסטרים והשיקה את התוצאות הסופיות, כשפרסמה סט תמונות של הלוק החדש וכתבה: "אני החדשה. ושנה חדשה התחילה וכולי ציפייה והתרגשות ממה שהולך לקרות אתם קולטים?".

כמובן שהתגובות הקשות מיהרו להגיע ורובם היו נגד מראה הגבות כמו: "מה קורה עם הגבות?" או "אביבית צריכה להישאר אביבית ולא לחפש שינויים כל כך קיצוניים, פליז די". עוד הגיבו: "את יפה טבעי, למה להרוס את זה עם הגבות את נראית כמו דרקון, ממש לא יפה - חבל" או "מה עשית לעצמך? הגבות לא מחמיאות לך" או "היית יכולה לקשור את הגבות עם השיער שלך" וגם: "מה הקטע עם הגבה זה מלחיץ".