יותר מכל תוכנית הכרויות, התאהבויות או שידוכים, "האח הגדול" הוא שהניב את מספר הזוגות הגדול ביותר בתולדות הראליטי בישראל. 12 עונות רגילות ועוד 4 עונות VIP שודרו בפריים טיים במהלך 14 השנים האחרונות, מתוכן נולדו מספר זוגות (חזקים יותר או פחות) שהצליחו להיכנס עמוק גם ללב שלכם, הצופים בבית. 

עם סיום העונה האחרונה של "האח הגדול" בה ניצחה טליה עובדיה, שהתאהבה לנגד המצלמות בשחף רז, החלטנו ללכת אחורה ולנסות לברר מי מבין הזוגות האהובים של התוכנית הוא המועדף ביותר עליכם - ויש לנו תוצאות. 

תוצאות סקר - הזוג האהוב ביותר בתולדות ''האח הגדול'' (צילום: מערכת TMI)
תוצאות סקר - הזוג האהוב ביותר בתולדות ''האח הגדול'' (צילום: מערכת TMI)

אל המקום האחרון, בפער ניכר מהשאר ו-3.2% בלבד, הגיעו ליהיא גרינר ועתי שולברג, שהכירו בעונה השלישית של הראליטי ונפרדו זמן קצר לאחר שידורו. מיד אחריהם התברג הזוג דנית גרינברג ואליאב אוזן עם 5.8%, שאמנם נישאו זה לזו וניהלו מערכת יחסים מתוקשרת, אך לבסוף הפרידו כוחות והשיקו אהבות חדשות כל אחד בנפרד. 

עם 14.4% מההצבעות התייצבו במקום הרביעי קותי סבג ויאנה יוסף, שכידוע לכולנו נשואים היום באושר כל אחד מהם לשחקן אחר בתעשיית הבידור. אל המקום השלישי הגיעו, עם 16.7%, עמרי בן נתן וקסניה טרנטול מהעונה השביעית, שמאז ניהלו עוד כמה קשרים מתוקשרים למדי. במקום השני, איך לא, הפרודים הטריים תום חיימוב וגל גברעם עם 25.3% מההצבעות, וזה השלב שבו אתם עושים כבוד למקום הראשון - מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, שקטפו כ-34.5% מההצבעות.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: דור ערבה)
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: דור ערבה)