שנים נמנעה השחקנית מורן אטיאס מכניסה להיריון אך כעת, אחרי תשעה חודשים ארוכים, סכרת היריון, אשפוז בבית החולים ואין ספור דמעות - היא סוף כל סוף הביאה לעולם את בתה הבכורה. בגיל 41, אטיאס קוטפת טייטל חדש ומרגש - "אמא". אטיאס החליטה להעביר את ראש השנה בחיק משפחתה המתגוררת בחיפה, בסמוך לבית חולים, כשהיא ידעה שהיא צפויה ללדת בכל רגע נתון. 
וכך קרה, הבוקר (ד') השחקנית התייצבה בבית החולים במחלקת יולדות והפכה לאמא טרייה. רגע לפני הלידה הספיקה אטיאס להצטלם לבוק הריוני בחוף הים וחשפה שהיא מצלמת סרט במסגרת המסע שלה כאמא ובשנה הזאת היא יוצאת לברר מה תפקיד האישה, והוסיפה "מורן הילדה מחיפה הופכת לאמא".
מורן אטיאס על ההיריון. (ריאיון: עידן זקן)

בריאיון שהעניקה ל-TMI, סיפרה מורן על התגובות שקיבלה לאחר שחשפה את הצעד האמיץ שבחרה לעשות: "כל כך הרבה נשים וגברים משתפים אותי ברצון שלהם ומודים לי שאני בכלל מדברת על העניין הזה. יכול להיות שמי שלא מסכים איתי לא כותב לי אבל סבבה, שלא יכתוב לי, אני לא צריכה ביקורת כרגע. אבל אני לא מרגישה את זה, אני מרגישה שזה דווקא משהו ששחרר את הפחד שלנו, איזה משהו אטום בחברה וגם בי כי אני הייתי אטומה לעניין הזה ואני לא רציתי לעשות את התהליך הזה ופתאום שמשהו השתחרר בי זה כנראה שחרר גם משהו באחרים".