נראה כי הסכסוך של דנית גרינברג ובעלה לשעבר המקעקע אליאב אוזן, מסרב לשכוך. כזכור, לפני שלושה חודשים החליט בית המשפט כי גרינברג תפצה את אוזן ב-35 אלף ש"ח, לאחר מאבק משפטי ארוך של שלוש שנים על הקליניקה לאסתטיקה אותה פתחו יחד. למי שהספיק לשכוח, לפני שהשניים נפרדו ברעש גדול לפני כשלוש שנים, הם פתחו עסק משותף לרפואה אסתטית והסרת קעקועים בשם "שבע". 

מאז שהתגרשו לפני כשלוש שנים, העסק המשיך לעבוד תחת ניהולו של אוזן, אך גרינברג דרשה את זכויותיה בעסק ורצתה להמשיך להיות שותפה בו לצד הגרוש. אחרי מאבק משפטי ארוך הוכרע כי גרינברג תפצה את אוזן בעשרות אלפי שקלים אלא שכעת נחשף כי גרינברג לא מוכנה לקבל את הכרעת הדין וכי היא הגישה ערעור לבית המשפט המחוזי. השניים יכנסו שוב לסאגה משפטית ביחד עם עורכי דינם, כשיפגשו בחודש הבא בבית המשפט. 

אירוע ברית שימי הנמל, אליאב אוזן, דנית גרינברג (צילום: צ'ינו)
אירוע ברית שימי הנמל, אליאב אוזן, דנית גרינברג (צילום: צ'ינו)

כזכור, לאחר שנפרדו כתבה גרינברג באינסטגרם: "אתמול בשעות הלילה, ללא ידיעתי, הגיע אליאב לעסק המשותף שלנו והוציא את כל המכשירים מהעסק. אני אישית ממוטטת ולא רציתי לשתף אתכם בזה, אך לאור הפניות הרבות - זה מה שאוכל לספר. מתנצלת מקרב לב. מעבר לכך תפנו ישירות לאליאב אוזן".

אוזן הסביר מצידו כי "המכשירים הוצאו מהמקום כי לא רק שדנית לא שילמה משכורות לעובדים בשלושת החודשים האחרונים, היא גם לא שילמה ביטוח על המקום, ביטוח שאמור להגן על מכשירים בשווי מיליוני שקלים. בלי שום קשר, העובדים הודיעו לדנית ביום ראשון שאינם מתכוונים להגיע יותר לעבודה כיוון שלא העבירה להם את המשכורות, וכבר אתמול הקליניקה נשארה ללא עובדים. מבטיח שבתקופה הקרובה מאוד אני אחזור עם הקליניקה ועם כל המוניטין שלי, שאשים על לשרת את הלקוחות על הצד הטוב ביותר".

אליאב אוזן, דנית גרינברג (צילום: יח''צ)
אליאב אוזן, דנית גרינברג (צילום: יח''צ)