אורטל עמר ובן־אל תבורי
התפוח לא נופל רחוק מהעץ: כמו שלאבא שימי יש כישרון מוזיקלי מרשים ונטייה למערכות יחסים מורכבות, כך גם הילד, בן־אל. וצרות, כידוע, באות בצרורות: לצד פרידה מסטטיק, השותף המוזיקלי, הגיעה גם סערת ההקלטות העצבניות של בן־אל בשיחה על בנו, תו פרינס, עם זוגתו לשעבר, אורטל עמר. ליאורה מתקשה לחזור כאן על דבריו של בן־אל, שאותם הנייר מסרב לסבול וגם משכנעת את עצמה להתנחם איכשהו בכך שלאחר פרסום ההקלטות, תבורי התנצל. תכלה שנה וקללותיה? ליאורה פנתה לעמר וגם לתבורי, אבל שניהם סירבו להגיב.

אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום: אינסטגרם)
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום: אינסטגרם)

יאיר נתניהו ומשה קלוגהפט
אגדת עם מספרת שאצל משפחת נתניהו יש "לפני שבת" ויש "מוצאי שבת". פירוש רש"י וליאורה: החלטות שראש הממשלה, בינתיים לשעבר, בנימין נתניהו, מקבל במהלך השבוע, מתהפכות לא פעם ב־180 מעלות, אחרי שהוא חוזר מבילוי סוף השבוע עם משפחתו.
לפני כשלושה שבועות נרשמה תפנית קלה בעלילה: החלטה שהתקבלה ביום ראשון, מינויו של היועץ האסטרטגי המוערך משה קלוגהפט, ליועץ לנתניהו ולקמפיין הליכוד, התהפכה בתוך יומיים. יודעי דבר מעריכים שהשינוי הקל חל מאחר שבמיאמי, שם שוהה יורש העצר, יאיר נתניהו, סוף השבוע מסתיים במוצאי יום ראשון, והבן, גורם חשוב בהחלטות האב, דאג לשנות את דעתו גם הפעם.

קלוגהפט, מצטער? מה הגורמים לסכסוך?
"אין שום סכסוך והכל טוב. שנה טובה".

יאיר נתניהו סירב להגיב.

יאיר נתניהו בבית המשפט בתביעת הדיבה נגד אהוד אולמרט (צילום: אבשלום ששוני)
יאיר נתניהו בבית המשפט בתביעת הדיבה נגד אהוד אולמרט (צילום: אבשלום ששוני)