ג'ודי שלום־ניר־מוזס ושרה נתניהו

מדובר בסכסוך רב־שנים בין השתיים, שהתחיל כמעט בתחילת ההיכרות ביניהן. בהתחלה הזוגות נתניהו ושלום עוד בילו יחד, אבל לאחר מכן נתניהו האשימה את ג׳ודי בכך שבעבר רצתה לצאת עם ביבי ומכאן הכל הידרדר. כמובן שהאשמה הייתה ללא בסיס, כיוון שההיכרות בין ביבי לג׳ודי קרתה לאחר נישואיה עם סילבן שלום. את שרה זה לא עניין במיוחד והיא הטיחה בשיחה בפני ג׳ודי שהיא רצתה את ביבי. הכחשותיה הנמרצות של ג׳ודי לא עזרו וזה הבסיס לסכסוך. שלום־ניר־מוזס טוענת כבר שנים שעינו של ביבי הייתה צרה בבעלה לשעבר, סילבן שלום, והוא עשה הכל כדי להכשילו בדרכו לעבר ראשות הליכוד ולנשיאות המדינה.

המערכה האחרונה בפרשה הייתה לאחר עדותה של עוזרתו האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן, הדס קליין, שבה סיפרה כי שרה נתניהו דרשה שכוכבי הוליווד יגיעו לימי ההולדת שלה, וכי "לא סלחה לג'ודי ניר־מוזס שפגשה את בראד פיט".

שרה נתניהו בכניסה לדיון במשפט הדיבה נגד אהוד אולמרט (צילום: אבשלום ששוני)
שרה נתניהו בכניסה לדיון במשפט הדיבה נגד אהוד אולמרט (צילום: אבשלום ששוני)


בתגובה לכך צייצה ג'ודי שלום־ניר־מוזס בטוויטר שלה: "שרה יקרה, חבל שלא הרמת טלפון וביקשת לבוא. הייתי מסדרת לך את זה בדקה", והוסיפה: "נפגשנו על הסט של 'מר וגברת סמית' ולמחרת באירוע שערך ארנון לכבוד סילבן, שנתן נאום מטורף במשך שעה שלמה. אנשים הגיעו בשבע בערב והלכו בחצות. בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, דני דה ויטו, שרון סטון, ג'ניפר אניסטון ועוד".

יועצו של ראש הממשלה לשעבר, יונתן אוריך, הגיב וחשף מסרונים מחמיאים משלום־ניר־מוזס לשרה בעבר, שכינתה אותה בין השאר "יפהפייה" וגם כתבה לה בין היתר כך: "כל העיתונאים כאן בשוק ממני. הסברתי להם שרק את רצח ארלוזורוב לא הפילו עלייך"; "מציעה לך לקחת נשימה ממש עמוקה כי העופות הטורפים איבדו את השפיות ואת הקורבן הכי קל"; "שרה נראית יפהפייה!!!! פשוט מדהים הבגד והתלתול הקטן בקצוות. כולם ריכלו על זה"; "מקבלת תגובות מכל חבריי בעולם שביבי עשה אפגרייד ענק לישראל ושאשתו נראית יפהפייה... כיף"; "אני רוצה שתסתערי על העם הדפוק הזה. שיכירו אותך טיפה, אל תתעלמי. אני לא מהמתחנפות סתם. הגיע זמנך לככב"; וכן: "הייתי בשבת בבוקר בראיונות בנס ציונה והמנחה שאל אותי עלייך. מאוד פרגנתי לך. אמרתי שאת קורבן לשונאי ביבי".

שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: רפי דלויה)
שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: רפי דלויה)


בתגובה צייצה ג'ודי וכתבה כי "מה שברור שכל מי שחפץ חיים בממשלה, כל אדם שרצה לשמר/לקדם/ לדאוג למעמדו בממשלת ישראל נאלץ ללקק לשרה".

ג'ודי, תסדרי לה כוכב הוליוודי ליומולדת הבא ותשלימו?
"אני לא מסוכסכת איתה. הגברת הכניסה לה לראש דברים מוזרים לגביי בלשון המעטה. שוב, אני בקטע של לחוס עליה, לרחם. מאחלת לה רק בריאות ואהבה".

מטעמה של שרה נתניהו לא נמסרה תגובה.

ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)