מיכל רנד וצופית גרנט

עוד סכסוך שלא נגמר ועוד יהפוך לטלנובלה, כי יש בו כל המרכיבים: שחקן וזמר מפורסם שחזר בתשובה (שולי רנד), אשתו שננטשה, גם היא שחקנית, שניהלה בעבר את מופעיו (מיכל רנד) ולשניים שבעה ילדים משותפים, והצלע השלישית, אשת טלוויזיה (צופית גרנט), שהייתה נשואה בעבר למאמן כדורגל (אברהם גרנט), וכיום, באישור חריג של הרבנות הראשית, נשואה לרנד. כלומר, זה לא רק בחברה הבדואית. גם שולי רנד נשוי עכשיו על הנייר לשתי נשים.

צופית גרנט (צילום: אור גפן)
צופית גרנט (צילום: אור גפן)


מיכל רנד טענה באוזני ליאורה לא אחת כי שולי נטש אותה עם חובות רבים שבגינם הצליחה בקושי לכלכל את ילדיה. היו לה גם טענות כלפי גרנט, שניהלה רומן עם בעלה. הסכסוך הגיע גם לכותלי בית המשפט, שפסק פיצוי לגרנט של כחצי מיליון שקל על לשון הרע, מאחר שרנד לא הגישה כתב הגנה. מצד אחד, רנד מנסה לערער ומהצד השני תלוי נגדה צו מעצר באם לא תשלם את חובה לגרנט.

לאחרונה, בעקבות פסק הדין, שלחה רנד ביצוע מיוחד שלה לשיר "ג'ולין" של דולי פרטון עם מילים מקוריות שכתבה, כפי שאתם יכולים לתאר - על סיפור האהבה של גרנט ושולי רנד. מטעמים משפטיים, כאמור, לא פורסם השיר, ומכיוונה של גרנט באמצעות עורך הדין בן קרפל הוצא מכתב לפני תביעה על השיר בגין לשון הרע.

רנד סירבה להגיב.

צופית גרנט מסרה בתגובה: "חג שמח ושנה מתוקה".

שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)
שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)

יהודה נהרי ואסי עזר

תופעת התלונות המאוחרות על הטרדות המיניות, לכאורה, הגיעה גם לפתחה של הדמות הטלוויזיונית החזקה ביותר של 2022, אסי עזר: השחקן יהודה נהרי טען בינואר השנה כי עזר הטריד אותו מינית במפגש ביניהם לפני כעשר שנים, במהלך ההכנות לסדרת הטלוויזיה "להיות איתה", שאותה יצר עזר. לטענתו, עזר הציע לו לשחק בסדרה המיועדת בתפקיד ראשי מול בר רפאלי.

"הוא הזמין אותי לבית שלו... הגעתי לדירה, מאוד נרגש", תיאר נהרי. "הוא הזמין אותי להתקרב, אומר לי 'תשחרר לחץ, בוא תתקרב, הכל בסדר, בוא נדבר רגע, אני רוצה להכיר אותך'. באיזשהו שלב הוא פשוט התחיל קצת לגעת לעצמו באיבר המין, והוא אמר לי: 'תראה, אני מאוד נמשך אליך, תראה למה אתה גורם לי'. אני מסתכל ואני קצת המום. אמרתי לו: 'אני ממש לא מעוניין'. הוא אמר לי: 'מה, אתה לא נמשך? אתה לא רוצה?'. עניתי: 'ממש ממש לא'. אפילו פתחתי את הלב וחשפתי את הפגיעה המינית שחוויתי בילדות, פגיעה שהדחקתי עד שנות ה־20 לחיי".
נהרי המשיך: "התיישבתי על הספה, מכווץ וקפוא ממה שקורה, הוא נעמד מולי די קרוב. עדיין עמד לו. פתאום הוא הוציא את האיבר שלו ואמר 'תראה, מה, זה לא עושה לך את זה? זה לא מגרה אותך? לא בא לך?'. אמרתי לו 'לא, תתרחק'. הוא בא והתיישב, ואני עברתי שוב אל הצד השני של הספה. הוא המשיך לנסות, המשיך וחשף את האיבר שוב".

יהודה נהרי (צילום: אור גפן)
יהודה נהרי (צילום: אור גפן)


עברו מספר שבועות ואז עזר הגיב ל"מעריב". "עברתי בחודש האחרון את כל רכבת הרגשות האפשרית. אני לא יודע להגדיר אפילו מה אני מרגיש, אני רק מקווה שמי שמכיר אותי ואוהב אותי ימשיך להישאר לצדי כמו שהיה בחודש האחרון, כי קיבלתי תמיכה ואהבה מדהימה וזהו".
אגב, שני הצדדים נבדקו במכונת אמת, כמובן על פי בחירתם, ונמצאו דוברי אמת. וליאורה כמובן לא שופטת.

עו״ד עודד הוכהאוזר מסר בשמו של נהרי: ״כדי לסלוח לאחר יש לקבל תחילה מהאחר את בקשת הסליחה, אז תשאלי את עזר אם הוא מבקש סליחה".

עזר לא מסר תגובה.

אסי עזר (צילום: רפי דלויה)
אסי עזר (צילום: רפי דלויה)