האחרונה בעולם שליאורה הייתה מצפה ממנה שתעליב מישהו בשידור היא אשת הרדיו והטלוויזיה, אופירה אסייג, שעשתה את הדרך המדהימה מכתבת קווים בספורט לבעלת אתר הספורט ONE, ומגישת התוכנית הפופולרית "אופירה וברקו" בערב שבת בערוץ 12. ובכל זאת זה קרה בתוכנית הספורט שאותה מגישים השניים ברדיו 102, כאשר במהלך שידור במרץ השנה גערה אסייג בבוטות בכתב ONE איציק כלפי, שלא היה זמין לעלות לשידור בזמן.

אסייג ביקשה שכלפי, שמסקר את הפועל ב"ש, יעלה כבר בפתיחת התוכנית מאחר שהקבוצה פיטרה את המאמן רוני לוי במפתיע. אלא שכלפי לא היה זמין בשל התחייבויות קודמות לרדיו המקומי. "כלפי, אנחנו מודים לך שהתפנית לעלות לדבר איתנו", אמרה אסייג כשהכתב עלה לבסוף, ומיד החלה לגעור בו בשידור חי. כלפי ניסה להסביר מדוע הוא לא היה זמין לעלות לשידור, אך אסייג לא אפשרה לו להתייחס לכך והבהירה לו שוב ושוב בתקיפות שהדבר לא מקובל עליה.

כלפי שוב ניסה להסביר, אך אסייג ענתה: "אני מנהלת את השידור, אם תעלה בשש ותכבד את התוכנית, אני אתן לך להגיד מה שאתה רוצה". יום אחר כך העלתה אסייג את כלפי לשידור והתייחסה לעניין. "אתה ילד שנכנסת לנו ללב, ואתה חשוב לנו כמו כל הכתבים שלנו, סבבה?", והוסיפה, "הכל באהבה".

כלפי, מעכשיו אתה בכוננות כל יום בשש?
"אני תמיד זמין. אופירה אישה יקרה וקרובה, האירוע הזה חלף מזמן, וכולנו מתרכזים באיך להביא כמה שיותר ידיעות חמות וסקופים".
אסייג לא מסרה תגובה.

אופירה אסייג התנצלה בפני הכתב בו גערה: "אתה ילד שנכנסת לנו ללב">>>

קייט קונלין וסיימון לבייב
והנה משהו שכבר היה על המסך: הסרט התיעודי הפופולרי "נוכל הטינדר", על עלילות סיימון לבייב, הידוע פחות כשמעון חיות, שמו בתעודת הזהות. לא משהו שישפר את תדמית ישראל בעולם, אבל די מרתק, מה גם שלבייב/חיות עדיין חי, בועט ומפתה. דווקא כשנדמה היה שלבייב התמסד והגיע אל המנוחה והנחלה בזוגיות מלבבת עם הדוגמנית קייט קונלין, צצה תפנית מפתיעה בעלילה: לא רק שהשניים הפרידו כוחות, הפעם היה זה דווקא לבייב שהגיש תלונה במשטרת ת"א נגד בת הזוג שלו לשעבר, בטענה לסחיטה באיומים ותקיפה.

לטענת לבייב, קונלין לכאורה סוחטת אותו ומשתפת פעולה עם האקרים שפרצו לטלפון הנייד שלו בחודשים האחרונים וגנבו ממנו מידע. ליאורה תוהה אם תזמון הגשת התלונה קשור לכך שקונלין הצטלמה לתוכנית "חשיפה" בעניינו של לבייב וגם טענה כי ביקשה מהמשטרה צו הרחקה ממנו. קונלין עדכנה כי הצו נכנס לתוקף - ולבייב לא מורשה להתקרב אליה. קונלין ולבייב סירבו להגיב.

סיימון לבייב, קטי (צילום: פרטי)
סיימון לבייב, קטי (צילום: פרטי)