אחרי שעזבו את הממלכה הבריטית בחזרה לביתם בלוס אנג'לס, הנסיך הארי ומייגן מרקל עשויים לעבור שוב פעם. הזוג שמתגורר כעת בממונטסיטו, קליפורניה, בודקים על מעבר לקהילת "Hope Ranch". ה-"Santa Barbara News-Press" דיווח ביום שישי שבני הזוג חיפשו אחר מקום חדש, מכיוון שבקהילה הנוכחית כבר לא מכילים אותם כראוי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

Hope Ranch היא קהילה פרטית במרחק של כ-16 קילומטרים ממונטסיטו, לשם עברו הדוכס והדוכסית מסאסקס במרץ 2020 עם בנם, ארצ'י שכיום בן שלוש. מאז שהתגוררו בקליפורניה, הזוג הביא לעולם גם את בתם בת השנה ליליבט

בכתה או לא? סערה בממלכה בגלל תיעוד של מייגן מרקל מהלווית המלכה

הנסיך הארי ומייגן מרקל  (צילום: REUTERS/Toby Melville)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Toby Melville)

השכונה החדשה האפשרית של המשפחה בת ארבע לא רק מתהדרת בקאנטרי קלאב ומועדון גולף בלבד, אלא כוללת גם גישה למגרשי טניס, מגרשי פיקניק ורשת של שבילי סוסים. לפי הדיווחים הבתים באזור יכולים להגיע עד ל-22 מיליון דולר. לא ברור אם הטייס הצבאי לשעבר בן ה-38, ואשתו בת ה-41 כבר רכשו שם נכס חדש או שרק עדיין מגששים. הנסיך הארי והשחקנית חזרו לאחרונה לקליפורניה לאחר שחצו את הים באוגוסט לאירועי צדקה מרובים - ונשארו במשך רוב ספטמבר לאחר פטירתה של המלכה אליזבת השנייה.

הזוג נשארו באנגליה להלוויה של המלכה המנוחה ב-19 בספטמבר, וטסו חזרה לביתם זמן קצר לאחר מכן. אולם לפני שביקורם הסתיים, בני הזוג עלו לכותרות בעקבות היחסים העכורים עם הנסיך וויליאם, קייט מידלטון, המלך צ'ארלס השלישי ובני משפחה נוספים. המתח היה גבוה מאז שבני הזוג עזבו את משפחת המלוכה בינואר 2020. המגישהאופרה ווינפרי שראיינה את הנסיך הארי ומרקל הביעה בחודש שעבר תקווה שבני המלוכה יוכלו למצוא שלווה בתקופת האבל שלהם, וכינתה את מותה של אליזבת כהזדמנות לתיקון.

הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)