שבועיים חלפו מאז גמר "האח הגדול" כשהדיירת בר כהן, שהגיעה למקום השני והמכובד, הפסידה לטליה עובדיה ראש בראש כשניצחה את העונה. מאז הספיקה כהן להשלים זמן חסר עם  ליאו בנה המתוק, ולבלות זמן איכות עם בן זוגה מהבית אליאב טעטי כשהיא בוחנת את היחסים שלהם מחוץ לעדשות המצלמה. 

כמו כן, היא גם פינתה זמן בסופ"ש האחרון בכדי לענות לשאלות העוקבים כשאחת השאלות הבוערות שחזרה על עצמה הייתה האם היא סלחה לדיאן שוורץ. כזכור דיאן ובר היו חברות טובות בבית, אלא שחתול שחור עבר ביניהן והן רבו ודיאן כינתה את בר "אמא בושה" ו"אישה קטנה". שוורץ כאמור ביקשה מכהן סליחה, וגם כשיצאה מהבית התנצלה והודתה שטעתה בדבריה. אז האם באמת כהן סלחה לדיאן או עדיין נוטרת לה טינה על המילים הקשות?

בר כהן על דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר כהן על דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בעמוד האינסטגרם שלה השיבה כהן על השאלה: "נשאלתי את השאלה הזו המון פעמים, אז כן קיבלתי וסלחתי. דיאן הייתה עבורי ברגעים שאף אחד בבית לא היה ואני בחיים לא אשכח לה את זה. רק אנחנו נבין מה עברנו בתוך הבית. ואנחנו בני אדם שלפעמים טועים שכואבים ומתגעגעים. דיאן הייתה אמיתית ואמת יכולה לצאת בכל מיני צורות בסיר לחץ. אין דבר יותר מדהים מלבקש סליחה ואני יודעת שדיאן התכוונה אליה".

כשנשאלה האם היא מתחרטת על משהו שעשתה בבית השיבה כהן מבלי למצמץ "לא. להתחרט על עצמי? אנחנו אחראים לכל מה שיוצא מהפה שלנו, ואני עומדת מאחורי הטוב והרע בחיים ובחוץ וגם בתוך האח הגדול". 

בר כהן לא מתחרטת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר כהן לא מתחרטת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)