אמש בפריים טיים של קשת 12 שודרה התוכנית "חשיפה" של חיים אתגר, שם סופר סיפורה של העיתונאית מרב מילר, שנאבקה בשנים האחרונות בעובדה שהראייה שלה בסכנה והיא עלולה להפוך לעיוורת. לאחר שנתיים של טיפולים והתייעצויות בארץ, שלא הביאו לתוצאות הרצויות, מילר המותשת ניגשה אל האופציה האחרונה שנשארה לה, החליטה לעבור טיפול ייחודי שמתבצע רק באוסטריה ויצאה למסע להצלת הראייה. 

הצצה לסרט על מרב מילר, באדיבות קשת 12

זמן קצר טרם השידור, מילר העלתה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט בו היא מסירה את כל המסיכות וחשפה את התקופה הקשה בעברה. "עכשיו הזמן להיפרד מהמסיכה. מכל המסיכות. מזו שבתמונה שהגנה עליי משלושים הקרנות, ומהמסיכות שחשבתי שמגנות עליי: מהחיים, מאחרים, ומעצמי. מהערב, אחרי הסרט, הכל על השולחן. לא רק הראש. גם הקרביים שלי, הילדים, המשפחה, הפחדים והלבטים".

"אני שלמה עם הבחירות שלי. אני יודעת שעשיתי כל מה שחשבתי שנכון לי, לבריאותי, למשפחה שלי. ועכשיו התור שלי לעשות לאחרים. מהאישה החרדה שישבה בלילה קר של פברואר בקצה הספה, מתה מפחד ומפחדת למות, הפכתי לגנרל בקרב הכי גדול של חיי. כשחזרתי לארץ (בסוף הטיפולים) הבנתי שבעל כורחי הפכתי למאגר קטן של ידע, תובנות, המלצות וקשרים. מעכשיו יש לי לא רק הזכות, אלא גם החובה, להעביר את זה הלאה. אם יש אישה אחת שיושבת רועדת עכשיו בקצה הספה - יש לי מה לומר לך. מילים שיאירו עוד זווית, עוד דרך אפשרית בקבלת החלטה, בהתמודדות ובבחירה. ואם זה יצליח, אז ההחלטה להיחשף ככה, למרות הקושי - השתלמה. המסע שלי לימד אותי כמה כוח יש בנתינה. כמו גם בשמחה ובתודה. ככה אני חיה. ומהערב- גם בלי המסיכה".