מי אתה?
"אור מיניאלי, בן 25, מתל אביב. ספורטאי בענף הטיפוס, מתחרה בארץ ובעולם ופיינליסט ב׳נינג'ה ישראל׳ – גמר בעונות הראשונה והשלישית. משפיען ויוצר תוכן ברשתות החברתיות, בזוגיות של כמעט שנה. הייתי פעמיים על שער של מגזין אופנה בינלאומי שמצטלם בפריז".

מתי הייתה הקפיצה הגדולה שלך באינסטגרם?
“חד־משמעית בזכות הנינג׳ה, בגמר העונה הראשונה עלו לי כמעט 10,000 עוקבים, וזה היה מטורף! לפני התוכנית היו לי בסביבות 4,000 עוקבים, ואחרי זה הגיעו עוד בעקבות התכנים שאני מעלה. בעונה השלישית, בפרק המוקדמות, הזמנתי את הצופים לשלוח לי הודעה באינסטגרם, ועלו לי 6,000 עוקבים בשעה - שלחו מעל 2,000 הודעות!״.

בעבר היה נהוג לומר שדוגמניות הולכות עם כדורגלנים. היום זה עם נינג׳ות?
“אני לא בעד אמירות כוללניות, ובמיוחד לא לקטלג אנשים בגלל המקצוע או דרך החיים שלהם, אבל אני לגמרי ארים לנינג׳ות ואגיד שאנחנו עם של אנשים טובים מאוד, עם ערכים וראש על הכתפיים״.

כשאתה קם בבוקר, מה אתה פותח קודם - אינסטגרם, חדשות, וואטסאפ או מייל?
“אני ממש מכור לטלפון שלי, ובאופן אוטומטי, כשאני קם בבוקר, אני ישר נכנס לאינסטגרם ומשם ישר לוואטסאפ. כנראה שזה הרגל שאצטרך לשנות, כי אני בטוח שאפשר לפתוח את הבוקר בדרכים הרבה יותר טובות ובריאות״.

האם בחורות מתחילות איתך באינסטה?
״קודם כל, באינסטגרם מתחילים איתי הרבה יותר בנים מאשר בנות! אני לוקח את זה בתור מחמאה גדולה, יש מקרים שאני מגיב ואומר תודה, וכמובן שאני מעריך את התושייה של לשלוח למישהו זר הודעה, אבל בכל מקרה אני סטרייט, וכרגע אני נמצא בזוגיות ואני מאושר״.

אחרי מי אתה נהנה לעקוב?
״קודם כל, אחותי בר. ולא רק בגלל שהיא אחותי, היא מעלה תוכן אמיתי ובלי מסיכות. השנייה היא נועה קירל, אני אוהב לעקוב אחריה בגלל שלבחורה הזאת אין סטופ! היא כל הזמן בתנועה ובהתקדמות, ואותי זה מדרבן להמשיך בדרך שלי. השלישי הוא עדן דניאל גבאי שקורע אותי מצחוק. הוא בחור אמיתי ועם לב ענק, ובאופן אישי מאוד כיף לי לראות אותו מצליח ומתקדם״.

מה הפוסט שהביא לך הכי הרבה לייקים?
״פוסט במצעד הגאווה, עם טקסט שבו הזדהיתי עם הקהילה. הקהילה הלהט״בית קרובה לליבי, המון אנשים מהמעגל הקרוב שלי נמצאים בתוכה, לכן אני מרגיש אחריות, בתור סטרייט, לשחרר מהסטיגמות ולקבל את העובדה שאהבה היא אהבה, לא משנה כלפי מי האהבה מופנית. חלק גדול מהעוקבים הם מהקהילה, חשוב שיראו את תמיכתי״.