מנחת "האח הגדול", לירון ויצמן, חשפה בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם כי לא תמיד היא הייתה מקובלת בילדותה ואפילו סבלה מחבורת בנים שהציקה לה בחטיבת הביניים, מהם חטפה קללות, השפלות ויריקות בהסעה לבית הספר. למרות זאת, ויצמן מעידה, שהדבר לא גרם לה לאבד את הביטחון העצמי ותמיד ידע שזה יעבור והיא תוכיח לכולם. 

ויצמן נשאלה: "כשהיית ילדה, היית מקובלת חברתית בבית הספר? יש לומר מלכת הכיתה או שדווקא היית 'פחות'?". ויצמן השיבה: "אז ככה, ביסודי היה בסדר, לא הייתי מלכת הכיתה אבל גם לא מאוד רחוק מזה. בחטיבת הביניים דברים התחילו להשתנות. גיל ההתבגרות לא היטיב עמי - לא נפשית ולא גופנית. הייתה חבורת בנים (שאני זוכרת כל אחד מהם, את כל השמות והפרצופים, עד היום) שהציקה לי מאוד. קללות, השפלות, יריקות בהסעה לבית הספר ועוד כיף כזה, לא רוצה לתת פה עוד רעיונות. אבל, ואני מתכוונת לזה, כל מה שעברתי בחטיבה, רק עזר לי להפוך למה שאני היום". 

לירון ויצמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירון ויצמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה וכתבה ויצמן: "אני רוצה שתדעו משהו חשוב, אולי זה יעזור פה למישהו. תמיד תמיד, לא משנה מה היה  ואף פעם לא הייתי היפה של השכבה, זו שכולם סביבה, ממש ממש ממש לא. לא משנה מה, תמיד הביטחון העצמי שלי היה בשמיים. תמיד בתוך תוכי ידעתי שהבנים בחטיבה הם מטומטמים ושזה יעבור. שהכל יסתדר. שאני אצליח ואראה לכולם. תמיד חשבתי שאני חכמה, יפה, מוכשרת - האמנתי בעצמי. מעט מאוד דברים שנתתי להם לערער לי את הביטחון. איך? לא יודעת. אמונה פנימית חזקה שאני אש". 

לירון ויצמן (צילום: רפי דלויה)
לירון ויצמן (צילום: רפי דלויה)