החג הכי מקושט בשנה, חג הסוכות בעיצומו ואחרי שדאגנו לקשט את משכן השמחה בקישוטים מרהיבים, הגיע הזמן להבין מי מסלבריטאי ארצנו מקושטים לא רק בסוכות אלא בכל השנה ומציגים סטייל הכי מגניב ומיוחד שיש בביצה הישראלית. ההפתעה של השנה הוא לא אחר מהשופט הותיק של "הכוכב הבא", אסף אמדורסקי, שהחליט להיכנס לכיסא של סטטיק ובן אל ולהציג סטייל שונה ומיוחד ומראה שגם בגיל 51 לא מאוחר כדי להציג סטייל שאי אפשר לפספס. 

סטטיק ובן אל בהופעה (צילום: דנה למברגר)
סטטיק ובן אל בהופעה (צילום: דנה למברגר)

ואם כבר בסטטיק ובן אל עסקינן, מי שהביא לביצת הבידור הישראלית את האומץ ללבוש בלינג בלינג בלי חשש, לשנות את צבעי השיער בצבעים שונים כמו ורוד ותכלת וללבוש נוצות הוא לא אחר מסטטיק שנפרד השנה מבן אל אבל אנחנו בטוחים שמסוואג הוא לא יפרד לעולם. לגרסה הנשית של סטטיק יש את הזמרת הישראלית המצליחה בעולם, נגה ארז, שנוטפת מגניבות בלתי נגמרת וסטייל בלתי מתפשר עם החליפות שמיחדות אותה. 

נגה ארז (צילום: שי פרנקו)
נגה ארז (צילום: שי פרנקו)

מי שנכנס להיכל התהילה של הסטייל השנה הוא יהונתן מרגי שהשתחרר מצה"ל, האריך את שערו והחליט להפתיע עם שרשראות פנינים, עגילים ארוכים וחולצות בטן צמודות בצבעים זוהרים. עוד מקושטת שפרצה השנה היא הכלה המפורסמת במדינה, מורן בן אסולין, שהפכה ללהיט חתונות עם רימיקס לאמירויותיה בחתונה שלה ושמלות קצרצרות. 

חולצות בטן ועגילי פנינה: הלוק החדש של מרגי מעורר סערה