הזוג הנשוי הראשון מהראליטי "חתונה ממבט ראשון", הגר משה וניר פור, שנמצאים כידוע בהריון ראשון ומצפים ליורש עצר, לא פוסחים על אף תיעוד של המאורע המרגש. אחרי שהתחתנו מול כל המדינה בפעם השנייה, הגר וניר מתעדים רגעים מההיריון המתפתח.  

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

View this post on Instagram

A post shared by Nir Pour (@nirpour1)

ההורים שבדרך התייצבו הבוקר בסטודיו צילומי ההיריון של נועה אייזן והצטלמו לבוק הריוני. כל זה קורה רגע אחרי שחזרו השניים מחופשת חגים ברומא. כוכבת חתונמי שיתפה כי חופשה בהריון זאת לא חופשה רגילה והסבירה: "לטייל בהריון זו חוויה שונה לגמרי ממה שאני מכירה. זה לעצור כל 10 דקות לשירותים, לפעמים אפילו כל 5. זה לנהל את כל היום סביב אוכל כי כבר בארוחה אני חושבת מתי ומה אני אוכל בארוחה הבאה. זה ללכת הרבה ברגל אבל ממש לאט".

בהמשך הוסיפה: "זה לא לקנות בגדים למרות שאת ממש רוצה כי בלתי אפשרי למצוא בגדי הריון בחו"ל, אבל כן לפצות בנעליים ובתיקים. זה לא לחכות בתורים ברומא (זה קטע מדהים שם, אישה בהריון היא קדושה, צריך לאמץ גם פה). זה לתת לעצמך להישען על בן הזוג ולאפשר לו לעזור ברמה של לסחוב גם אותך לפעמים. אבל זה בעיקר להיות סבלנית לקצב שלך שפתאום משתנה והופך איטי יותר, ולזכור כל הזמן שאת בתפקיד חייך כרגע, את יוצרת חיים".

ניר פור והגר משה בצילומי היריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר פור והגר משה בצילומי היריון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)