רוחות הסתיו הפסטורליות הן מוזיקת רקע נפלאה לאהבות חדשות, וליאורה תמיד שמחה לבשר על עוד אחת כזו: הח"כ לשעבר, העיתונאית לשעבר והאקטיביסטית הסביבתית מיקי חיימוביץ', גרושתו של שדר הספורט אלי אילדיס, במערכת יחסים עם המוזיקאי עדי רנרט, שברזומה שלו עבודה עם גידי גוב, גלי עטרי ושלמה ארצי, וגם אלבומים עצמאיים.

רנרט, אתה בדרך להפוך לטבעוני?
“תודה, אני מעדיף לא לשתף את חיי האישיים".

כאחד האדם
רקטור הספרייה הלאומית ופרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, נקלט באחד מלווייני הריגול של ליאורה כשהוא מנצל את קרני השמש האחרונות של הקיץ בחוף בוגרשוב בת"א, כשהוא ממיר את החליפה והעניבה בבגד ים היאה למעמדו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שני ניצן בחוף הים (צילום: כרמית גלי)
שני ניצן בחוף הים (צילום: כרמית גלי)

שתי דמויות במשפחת נתניהו המורחבת הלכו לעולמן בעת האחרונה. האחת, כבוד השופטת שושנה נתניהו, שהייתה רעייתו של אלישע נתניהו, דודו של רה"מ לשעבר. השופטת נתניהו הלכה לעולמה בשיבה טובה בגיל 99 וחצי. קצת לפני כן נפרדה המשפחה מבן הדוד, הד"ר גיל מיליקובסקי, שהלך לעולמו בנסיבות טרגיות.

ד"ר מיליקובסקי, רופא נשים שהתגורר רוב הזמן בלוס אנג'לס, הוא בנו של עזרא מיליקובסקי, שגם שמו נקשר לעסקי הפלדה. כשהאב הלך לעולמו, ב־2017, הגיע ד"ר מיליקובסקי לישראל והזמין את הציבור לכנס בנושא “התעמרות בעבודה והשלכותיה" במכללה האקדמית בנתניה. בכנס, כפי שפורסם אז בליאורה, הבטיח ד"ר מיליקובסקי ש"נחשף לאירועים מטלטלים שיחדדו את הצורך לטפל, לשנות ולחוקק בכל הנוגע להתעמרות בעבודה ולהשלכותיה, לצד אסטרטגיה מעשית להתמודדות".

עוד פרסמה ליאורה באותה העת כי ישנן שמועות על זוגיות בין ד"ר מיליקובסקי, גרוש מבוקש ונאה, לבין קלוד ברייטמן, 67, אלמנתו של רו"ח יגאל ברייטמן ז"ל. “קלוד ואני חברים, אבל אנחנו בהחלט לא יוצאים", ענה אז לליאורה. “תודה על ההתעניינות", אמרה אז ברייטמן, “אני לא רוצה לדבר עליו".

קלוד ברייטמן סירבה להגיב.