גל גברעם עברה שנה לא פשוטה, במהלכה נפרדה מבן זוגה פליט האח הגדול תום חיימוב, חזרה לבית אימה וחשפה שהיא סובלת מדיכאון בעקבותיו ביטלה עבודות בתעשייה. אך כבר היה נראה שכל זה כבר כמעט מאחוריה כשחזרה לאחרונה מעט לקדמת הבמה.

מי שעוקב אחרי כוכבת הרשת וודאי הבחין שגברעם השילה קילוגרמים רבים ממשקלה בחודשים האחרונים לאור התקופה הקשה שעברה, או למען דיוק 14 קילו. אלא שלגברעם נמאס לשמוע מחמאות או ביקורות מאנשים על משקל גופה החדש, ובפוסט נוקב היא פונה אמש לכל הנשמות הטובות ומבקשת שיחדלו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גברעם שיתפה תמונה שלה בביקיני אוכלת ספגטי וכתבה: ״רזית זאת לא מחמאה. משהו שלמדתי בתקופה האחרונה, אם פעם הייתי רואה חברה אחרי הרבה זמן שלא נפגשנו, והייתי אומרת לה וואו איך רזית יפה, איך רזית ככה, אני יותר לעולם לא אעשה זאת. אין לדעת מה האדם עובר באותם ימים. איבדתי מעל 14 קילו ממני. אל תשאלו אותי איך ולמה, כי אני עדיין מנסה להבין איך זה קרה.

גברעם הוסיפה: "תמיד אהבתי ואוהבת איך שאני נראית ועד שאני סוף סוף קמה ויוצאת אני פשוט לא מעוניינת לשמוע את דעתכם על המידה שהשתנתה. לא מעוניינת לשמוע מאף אחד אם יפה לי או לא, מחמיא או לא ואם אני חייבת להשמין. אני מבטיחה שביום שיהיה לי את הכוחות לספר לכם ולהסביר את עצמי אעשה זאת, אני פשוט עדיין לא שם. אז אני לא צריכה עוד שום חיזוק״.