זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה בילתה את חג הסוכות הרחק בברצלונה ודרום צרפת יחד עם משפחתה והשאירה את בן זוגה הטרי שחף רז בישראל. רז שחזר היום (שלישי) לעבודתו כאיש פרסום בחברת מקאן אריקסון, בילה את הזמן יחד עם חבריו לבית הסגור - מרינה קוזנצובה ודרור רוקנשטיין. רגע אחרי שטסה כדי לשכוח את הצרות, נפלה עליה הצרה הקשה עבור כל אישה והמזוודה שלה לא הגיעה ליעדה שבספרד. 

הטבה מיוחדת לגולשי מעריב - לחצו כאן ובואו להיפגש עם רה"מ והפוליטיקאים הבכירים

אחרי שלושה ימים מורטי עצבים בהם חיכתה למזוודה, היא סוף סוף התאחדה איתה בבית המלון. כעת, שחזרה עובדיה לישראל, החליטה לענות על שאלות הגולשים בנוגע לחופשה הפוטוגנית. טליה נשאלה אם זיהו אותה בחו"ל, והשיבה: "חשבתי שלא, אבל מסתבר שכן. כיף לראות אתכם גם בחו"ל. עוד סיפרה טליה שהטיסה נסגרה עוד כשהייתה סגורה בבית "האח הגדול" ללא ידיעתה ושהטיימינג "היה מושלם". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שחף רז, טליה עובדיה (צילום: יח''צ רשת 13)
שחף רז, טליה עובדיה (צילום: יח''צ רשת 13)

כמובן שעובקיה של טליה לא ויתרו לה על השאלה המתבקשת: "למה לא לקחת את שחף?" וטליה הגיבה עם תמונה של ציפור השחף וכתבה: "זה בדיוק עונת הנדידה" והוסיפה אימוג'י לב וסמיילי מאוהב. עוד נשאלה טליה על הקניות בחופשה וכתבה: "האמת שלא נסעתי לחופשה בשביל קניות אלא יותר להשלים פערים עם המשפחה שלי. בסופו של דבר לא הייתה ברירה, היה מה לקנות אבל ממש רציתי את מה שהיה במזוודה שלי" והבטיחה שתעלה להיילייטס את הלוקים שלבשה בחופשה. 

טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)