השחקן ומנחה "המירוץ למיליון", רון שחר, מככב על המסכים שלנו כבר שנים ארוכות, אך הריאיון האחרון של שחר הצליח להרגיז כמה גולשות ברחבי הרשת. בצירוף דבריו של שחר ל-Pplus, כתבה גולשת בשם רותם נוהמבורג בעמוד הטוויטר שלה: "יש לי כל כך הרבה לכאורות לכתוב על רון שחר, מחכה ליום שבנות יצליחו לדבר עליו. מדובר בחתיכת אפס". 

בתגובה לדבריה של הכותבת, צידדה בה גולשת אחרת, והוסיפה: "וואו הוא פשוט נפוח מעצמו בצורה מגעילה אני זוכרת שהייתי בחזרות ל'רוקדים עם כוכבים' בגלל כוכבת שהגיעה מחו״ל והוא ישר ״נכון שעמוק בלב באתן בשבילי?״ ובכללי אני רואה אותו הולך בשכונה עם האף למעלה". 

שחר הגיב לה: "כמה רוע ולשון הרע. וואו איפה התקלקלת?". בשלב זה הסיפור החל להתפשט באפליקציה והוויכוח בין שני הפרופילים קיבל תאוצה: "מתעסקת בעצמי ובחוויה שלי איתו ושיבין שעם מחיר הפרסום מגיע גם ביקורת. אם יש כמה וכמה סיפורים על היחס שלו כלפי נשים (שאפילו לא התייחסתי לסיפורים האלו כי לי אישית לא הייתה חוויה כזו איתו ואני לא יכולה לדבר בשמן) והוא משחק אותה כאילו כלום לא קרה ומיתמם אז ברור שיצאו עליו", כתבה חנה.

בתגובה נוספת הוסיף שחר, לכאורה: "את מכירה אותי? פגשת בי? ישבת איתי? באיזה זכות את יושבת בכזה ביטחון ומטנפת על אדם שמעולם לא פגשת אבל כן שמעת שמישהי אמרה למישהי שמישהו גילה לה סיפור? סיפור? את יודעת כמה סיפורים יש לי? אחר כך תתפלאו שהילדים שלכם קורבנות לבריונות ברשת?! הרי אתם לכאורה בריונים בעצמכם!".

שחר צירף לתגובות תמונה משותפת של חנה עם בן זוגה והיא החליטה לא לשתוק וכתבה: "מה הקשר תמונה שלי ושל בן זוגי בפריז יא קריפ? איזה סטוקר באימא פגשתי אותך בסטודיו B בהרצליה פיתוח בשנת 2011 שהיית בחזרות לרוקדים. היית זחוח ושחצן שניסה לעשות שרירים על כמה נערות שהיו שם. לא אמרת שום דבר מטריד לכן לא אאשים אותך באיזו הטרדה בלי הוכחות, אבל כן היית שחצן ברמות מגעילות".

בתגובה למעריב TMI אמר רון שחר: "אני בודק משפטית מה אני יכול לעשות מול הבחורה הזאת. התקשורת צריכה לשים ברקס לדבר הזה. בריונות רשת זו עבירה פלילית. הורים רוצים שילדים לא יחוו דבר כזה בבית הספר. אני שומע על ילדים שפגעו בעצמם בגלל שהתבריינו עליהם ברשת. איך אתם, בתור מבוגרים, יושבים על המקלדת וכותבים דברים איומים ואיך התקשורת משתפת פעולה ולא מונעת מזה לקרות? מי מבקר את התוכן? כל אחד יכול לעלות כל דבר? מה ההבדל בין אקדח לבין מילה?".