תקופת החגים הארוכה כבר מאחורינו, ולעומת מי שקצת עצוב לגלות שהחופש הבא צפוי להגיע רק בפסח הקרוב, ישנם כמה הורים שדווקא שמחים להחזיר את הילדים למסגרות. בין ההורים הטריים נמנת גם אנה ארונוב, שהעלתה סרטון הומוריסטי לעמוד האינסטגרם שלה, בו היא ביימה סיטואציה מצחיקה בה הילד חולה בשפעת בדיוק בסיום החופשה הארוכה שחלפה לה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

מה שהתחיל כבדיחה, ואולי אפילו דיבר באופן מסוים להורים ברחבי הארץ, ממש לא הצחיק את אחת העוקבות שהחליטה לתקוף את ארונוב בחריפות: "למה, אלוהים, למה אתן ממליטות אותם אם כל מה שאתן מייחלות זה להיות עם ולהרגיש בלי?", כתבה העוקבת העוקצנית בתגובה. "אם חלילה הוא חולה המסכני ולא יכול ללכת לגן, נחרב העולם, איזה אסון, שלא נדבר על המרמרת שלכן בחופשים. "יש לי סוד בשבילכן", המשיכה העוקבת: "מי שרוצה להיות בלי, פשוט תהיי בלי. במקום זה אתן נכנעות לתכתיבי החברה. כאלה פתטיות! הילדים שלכן אומללים לא פחות".

התגובה של אנה ארונוב  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובה של אנה ארונוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

המילים הקשות שהטיחה אותה הגולשת בארונוב לא התקבלו בצד השני בסבר פנים, ונראה שגם הכוכבת החליטה הפעם שלא לשתוק. אלא שבמקום לפנות באופן פרטני לאותה הטוקבקיסטית, ארונוב שיתפה סטורי בו היא פנתה לכלל העוקבים שלה בדעה נחרצת: "הפוסט האחרון הסלים. לא סבבה להגיד משפט מסוג 'כל אחת שממליטה קוראת לעצמה אימא'. לא סבבה", ולבסוף הזהירה ארונוב: "תקבלו ישר בלוק. רק מעדכנת".

התגובה של אנה ארונוב  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובה של אנה ארונוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)