אתמול בבוקר פשטו שוטרים על בית הוריה של כוכבת הרשת אנג'ל ברנס עם צו חיפוש במסגרת הליך שגרתי שעושים לכל אסיר משוחרר. אביה כזכור, השתחרר לפני שנה מהכלא לאחר שריצה 10 מתוך 14 שנות מעצר.  

אממה, ברנס תיעדה את פשיטת השוטרים והציגה אותם בפן שלילי כשבתיעוד היא בוכה וצורחת בהיסטריה ומציגה את השוטרים ככאלה שנכנסו לה לחדר ולא איפשרו לה אפילו להתלבש. העוקבים מיהרו לבקר את ברנס ואת התגובה המוקצנת והמוגזמת שלה לאירוע, כמו כן רבים תהו מדוע היא צעקה שהייתה צריכה להתלבש כשהיא כבר הייתה לבושה.

אנג'ל ברנס מגיבה לפלישת השוטרים (צילום: אינסטגרם)

אתמול בלילה, שעות אחרי שהרוחות נרגעו, ברנס שיתפה סטורי והשיבה לביקורות. "הייתה פשיטה רגילה של כל אסיר משוחרר, שזה חוקי לעשות, אבל אני אזרחית שומרת חוק שלא קשורה לשום נושא, ובזמן שאני מתלבשת לעבודה הסתערו לי לחדר 15 שוטרים.

אני רוצה לראות אדם בכזאת סיטואציה. אני כילדה מפחדת משוטרים. מבחינתי הם לקחו את אבא שלי כשהייתי קטנה, פשע או לא פשע, זה לא מעניין אותי. מסתערים עליי בעודי מתלבשת וצעקו שיעצרו אותי, אני רוצה לראות כל אחד בסיטואציה הזאת מגיב בנורמליות והכוח שלי בתור אנג'ל בגלל שזה לא חוקי לצלם את זה".

אנג'ל ברנס מגיבה לפלישת השוטרים (צילום: אינסטגרם)

"קיבלתי הרבה תגובות שהייתי לבושה", המשיכה. "ברור שהייתי לבושה, מחוסר אונים פתחתי מצלמה כי הוא לא הסכים ללכת מהחדר. זה היה יום לא פשוט בכלל, אני לא מאחלת את זה לאף אחד, באיזה סרט אני חיה. היו פשיטות בעבר ולא צילמתי וברגע שעוברים על החוק זה עובר את הגבול ופה התערבתי וצעקתי. אז אני מבקשת מכם לא לשפוט נכון או לא נכון. לא הייתם בסיטואציה. לא עוצרת את החקירה ולא כלום, רק מבקשת שתתנהגו כמו בני אדם ולפי החוק".