צונאמי די כבד נרשם בביצה רגע לפני סוף החגים, אך למזלנו הוא נמשך רק כמה דקות, לאחר שג'ודי שלום־ניר־מוזס מיהרה למחוק את הפוסט שפרסמה באינסטגרם על אודות הסכסוך הארוך בין ניקול הלפרין לבתה, יולי מאנה־לביא, שבו היא לוקחת באופן טוטאלי את הצד של האם. הפוסט כמובן לא חמק מלווייני הריגול של ליאורה שתיעדו אותו בעודו באוויר, אבל בשם צנעת הפרט ובהשראת השנה החדשה היא החליטה לתייק אותו בארכיון ולהסתפק בתגובתם של הצדדים המעורבים.

ניקול, המיקרופון שלך.

"אין לי צורך לסנגר על עצמי ועל אהבתי האינסופית לילדיי. מי שמכיר אותי מודע לרגישות הרבה שיש לי כלפי ארבעת ילדיי האהובים באופן שווה. הקשר בין אימהות ובנות הוא החזק והמורכב ביותר בכל משפחה. זו מערכת יחסים אשר מורכבת מרגשות עזים של אהבה, פגיעות, דחייה, תמיכה, דאגה, אשמה. האתגר ביחסים אלה הוא ליצור הפרדה בריאה בין השתיים, לאפשר לכל אחת לפתח ישות נפרדת ועצמאית, אך בלי לוותר על הקשר העמוק והקרבה האינטימית. זהו קשר דינמי חי ומשתנה לאורך החיים - מיום הלידה ועד סוף החיים".

יולי מאנה ביקשה לראות את צילום המסך לפני שתגיב, אך כשקיבלה אותו ניתקה קשר למרות פניות חוזרות ונשנות.

יולי מאנה (צילום: רפי דלויה HOT)
יולי מאנה (צילום: רפי דלויה HOT)

גל ההתחזות לא פוסח לאחרונה על אנשי עסקים וגם על ליאורה, שכמעט נפלה בפח של אבי גולן, שניסה להתחזות לקבלן העשיר יגאל דמרי, ולנסות לשכור ממנה דירה. עכשיו מתברר לה שגולן, שבעבר גם נפש בכלא, התחזה גם לעידן עופר, מספר שהוא בן למשפחת המיליארדרים ספרא ועכשיו הוא מתחזה ליחזקאל שעשוע, עו״ד, אח של המיליארדר, פרופ׳ אמנון שעשוע ממייסדי מובילאיי והבנק הדיגיטלי ONEZIRO.

שלום לאמנון שעשוע. לא ידענו שיש לך אח.

״שמעתי על המתחזה והבנתי שזה אבי גולן. הגשתי תלונה למשטרה. אין לי אח גדול כמובן״.

פרופ' אמנון שעשוע, מייסד חברת מובילאיי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
פרופ' אמנון שעשוע, מייסד חברת מובילאיי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)