דני ספקטור, פעם עיתונאי בידור מצליח ב"ידיעות אחרונות" והיום איש יחסי ציבור, כתב בפוסט מהלב, קצת לפני כיפור, על הסיבות שבגינן ירד למחתרת.

דני, כתבת בגלוי על ההתמכרות. אתה יכול לומר שנגמלת לחלוטין?
"הגמילה היא החלק הקל. החלק הקשה הוא שינוי דפוסי ההתנהגות וכל מה שהוביל אותי בשנים האחרונות להרס הסביבתי שביצעתי. לאט־לאט, צעד אחרי צעד, ובלי מילים גדולות מדי, אני משקם את האמון של הסביבה מולי ועובד על להיות אדם טוב יותר, אבא טוב יותר וחבר טוב יותר".

יש סיכוי שאשתך, ליהי, תחזור אליך?
"ליהי היקרה היא האמא הכי טובה שיכולתי לבקש לילדות שלי. באצילות נפש ובכוחות אדירים היא עמדה לצדי לאורך כל הדרך. היא חיה את חייה ואני את חיי ומי שיזכה בה ובלבה יהיה המאושר באדם".

דיברת עם האנשים שאתה עוד חייב להם? האם בכוונתך להחזיר להם את הכסף?
"דיברתי עם חלקם, עם השאר עוד אשוחח בתקופה הקרובה. אני בתהליך, גם אישי וגם כלכלי, של שיקום. ובסופו לא אהיה חייב שקל לאיש. זה לא יקרה ביום אחד, אבל אני מאמין שתוך שנתיים אחזיר את כל החובות. אני מודה לכל מי שעזר וסייע ותמך גם בימים הקשים, והיום כשהימים הם טובים אני כאן עבורם בחזרה להעניק ולתת באהבה כל מה שאוכל עבורם".

דני ספקטור (צילום: עידו איז'ק)
דני ספקטור (צילום: עידו איז'ק)

האם נתקלת במקרים של אצילות נפש של אנשים שאמרו לך "תעזוב, נסתדר בלי שתחזיר"?
"השיר 'אנשים טובים באמצע הדרך' לא סתם נכתב על הישראלים. בשבוע האחרון דיברתי עם קרוב ל־300 איש שחיבקו, חיזקו, עודדו ובעיקר אמרו שהם כאן בשבילי לכל מה שצריך. אני שמח להגיד שלראשונה זה שנים אני לא צריך כלום - חוץ מהחיבוק והחום של החברים מפעם שמחזקים ומעודדים אותי ואני כל כך שמח שחזרו לחיי. אני חייב תודה גדולה מאוד גם לאלמוג וגל בייסברג, שהושיטו לי יד ברגעים הקשים ביותר ועזרו לי לטפס בחזרה למעלה".

כשהיית בתוך הסחרחרת של ההלוואות והשימוש בסמים, היית מודע לנזק העצום שאתה גורם לעצמך?
"הלב היה מודע לחלוטין, אבל המוח פעל אחרת. זו האמת הפשוטה. כשאתה בתוך כדור שלג מתגלגל שרק הולך וגדל, קשה מאוד לעצור אותו. בטח כשאתה מסתיר את מה שעובר עליך מכולם, כולל הקרובים אליך ביותר, וחושב שאתה גיבור גדול שיכול לטפל בהכל לבד. זו הייתה הסיבה המרכזית להתרסקות. היום אני משתדל לדבר, לשתף ולא להשאיר שום דבר לעצמי, קטן כגדול, והחיים הרבה יותר פשוטים".

יש לך כבר אהבה חדשה?
"יש לי שתי אהבות, האחת בת 5 והשנייה בת כמעט שנתיים. יש לי אהבה גדולה מאוד שתמיד תישאר לליהי, שליוותה אותי 15 שנה ותמיד תישאר האמא של הילדות שלי. לגבי אהבה רומנטית, אני לא מאמין שאפשר לאהוב מישהו לפני שאתה אוהב את עצמך באמת. אני עובד על זה".

> יצחק מויאל, יו״ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, נבחר לחבר ההנהלה העולמית של איגוד הבנייה הבינלאומי, BWI, בוועידה שנערכה במדריד. הוועידה עסקה, בין השאר, בכבוד העובד ובטיחותו, תחומים שבהם יצא למויאל שם עולמי. בבחירות השתתפו 670 נציגים מ־127 מדינות, כולל נציגים ממדינות ערב, שהצביעו כולם בעד בחירתו של מויאל. בסיום הצטלמו הנשיא העולמי, פייר אולף סרג׳יו וסגניתו, ג׳ייל כרטימל, עם מויאל למען התיעוד ההיסטורי.

הנשיא העולמי של ארגון BMI, פייר אולף סרג׳יו וסגניתו, ג׳ייל כרטימל, עם מויאל (צילום: יח''צ)
הנשיא העולמי של ארגון BMI, פייר אולף סרג׳יו וסגניתו, ג׳ייל כרטימל, עם מויאל (צילום: יח''צ)

> יו"ר חברת מגדל, יפתח רון טל, ניצל את ההפוגה הקלה בימי חול המועד, ונראה בקאנטרי קלאב בכפר סבא, יחד עם מנכ"ל הקאנטרי וחברו הטוב, שוער נבחרת ישראל לשעבר, אדיר שמיר.