הח"כ לשעבר ממפלגת העבודה איילת נחמיאס ורבין חשפה בתוכנית הבוקר של גלית גוטמן ויואב לימור בערוץ 12 כי היא ויו"ר רשימת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הם בני דודים מדרגה שלישית.

נחמיאס, משפחה לא בוחרים?
"גילינו את הקשר המשפחתי בכנסת ובסה"כ יש לנו יחסים טובים. הוא פוליטיקאי חרוץ והיה שר מעולה. חלק נכבד מהדעות שלו מאוד מאוד רחוקות ממני והחיבור שלו לכהניסט נורא ואיום בעיניי, וגם אמרתי לו את זה. אני לא אוהבת את זה שהוא מר בצלאל וד״ר סמוטריץ' ואמרתי לו את זה בגלוי בערוץ 12. ואחרי כל זה, מעולם לא כיניתי אותו פרימיטיבי".

סמוטריץ' סירב להגיב.

איילת נחמיאס־ורבין, שדודה נפל בטרם נולדה (צילום: אריאל בשור)
איילת נחמיאס־ורבין, שדודה נפל בטרם נולדה (צילום: אריאל בשור)

המצב הביטחוני המתוח ממש לא משפיע על הכוכב הארגנטיני פקונדו ארנה, שידוע כתומך גדול של ישראל. ארנה מתכנן להגיע עם הצגת היחיד שלו לשלוש הופעות באמפיפארק ברעננה בסוף החודש הבא. גם הפעם הוא מתכוון להגיע לביקור בכותל כשכיפה לבנה מקשטת את ראשו.

פקונדו ארנה (צילום: יאיר דורי)
פקונדו ארנה (צילום: יאיר דורי)

נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, ונשיאי בתי המשפט לשלום מרחבי הארץ ערכו לאחרונה סיור במוזיאון לתולדות הספורט היהודי העולמי, הגדול בעולם, שנפתח לאחרונה בכפר המכביה בר"ג. את המשלחת המכובדת אירח יורם אייל, יו"ר מרכז מכבי ישראל, המנכ"ל, ההוגה והמבצע של רעיון המוזיאון. בפתיחת הסיור הפתיע אייל את הנוכחים ואמר: "נוסף לכל תפקידיי אני גאה להיות הדוד של חברתכם נשיאת בית משפט השלום בחיפה, השופטת שלי איזנברג, שהיא בתו של צבי אייל, אחי היחיד". הפתעה נוספת הייתה לאורחים כאשר בזמן הסיור הוצג גביע אירופה שבו זכתה מכבי ת"א כדורסל ב־1977. רגע השיא נרשם כשהדלתות לפתע נפתחו ולאולמות התצוגה נכנסו שני כוכבי העבר הגדולים של מכבי ת"א, טל ברודי ומיקי ברקוביץ.

אסתר חיות  (צילום: הדס פרוש)
אסתר חיות (צילום: הדס פרוש)

ואם כבר מדברים על האח, צבי אייל: בערב החג, לאחר 18 שנה של ניתוק מוחלט, השלים אייל עם שוקי פורר, ראש עיריית רחובות לשעבר, ואביו של שר החקלאות, עודד פורר. אייל היה בעבר דוברו של פורר. השניים היו חברים מילדות וגרו בשכנות. במהלך השנים הכיר אייל לפורר את רוני קפלן, שהפכה להיות אשתו ואם ילדיו. השניים גם חלקו דירה משותפת בירושלים במהלך לימודיהם באוניברסיטה העברית. את הסולחה בין החברים הטובים יזם יורם אייל (כן, מהאייטם הקודם) והוא התקיים במסעדה התימנית "פונדק חיים גפלה" בשכונת שעריים ברחובות.