עו״ד אתי כרייף, שרק לפני כמה שניות כבשה את כל הכותרות במדינה, לא עוצרת. השופטת בדימוס, שהייתה גם קצינת משטרה בעברה בלשכת התביעות המשטרתית, פתחה משרד עורכי דין בשיתוף פעולה עם קצין המשטרה בדימוס עו״ד קובי לוי, שהיה פקוד שלה באותה מחלקת תביעות במשטרת זבולון.

עו״ד כרייף, את ממשיכה לרדוף צדק?
"החיים דינמיים והכדור כידוע עגול. שמחה שנפלה בידי הזכות להתפתח ולתרום מהידע והכישרון עם הטובים והמנוסים ביותר". 

אתי כרייף וקובי לוי (צילום: פרטי)
אתי כרייף וקובי לוי (צילום: פרטי)


> המיליארדר ואיל הנדל"ן החרדי ראלף הרצקה, אחד היהודים העשירים ביותר בארצות הברית, שגם שרד בעבר ניסיון התנקשות בחייו, וחברו הקרוב של דונלד טראמפ, פתח, יחד עם רעייתו, את ביתו המפואר, בלשון המעטה, בשכונת טלביה בירושלים לחברים קרובים במהלך החג. מאות אנשים זכו לאירוח כיד המלך.

 > אדם נוימן, מייסד WeWork, שידע עליות ומורדות במהלך חייו הקצרים, זכה בפרס האמי היוקרתי בקטגוריית ראיון יוצא דופן בשידור חי. כך הכריזה בסוף השבוע שעבר האקדמיה הלאומית האמריקאית לאומנויות ומדעי הטלוויזיה. מדובר בראיון ראשון זה שנתיים שהעניק נוימן במסגרת ועידת דילבוק (DealBook) של ה"ניו יורק טיימס" בנובמבר בשנה שעברה. כמיליון איש צפו בראיון עם נוימן בלייב באתר העיתון היוקרתי. בהמשך עלה הראיון ליו־טיוב, שם צבר עד היום למעלה ממיליון צפיות נוספות. עקב ההתעניינות הרבה בראיון מישראל, נוספו לראיון בשבועות האחרונים כתוביות בעברית. הונו האישי של נוימן, אגב, מוערך נכון לאפריל 2022 ב־1.5 מיליארד דולר על פי המגזין העסקי ״פורבס״.

אדם נוימן (צילום: רויטרס)
אדם נוימן (צילום: רויטרס)