מגישת הטלוויזיה ושדרנית הרדיו אורטל עמר, ניצלה אתמול הפוגה בלו"ז העמוס שלה בכדי לענות לשאלות העוקבים. אחת השאלות והתשובה שהעניקה לה עמר, הצליחה לעורר סקרנות גדולה ברשת, בעיקר בקרב אתרי הרכילות והמדור עצמו שיצא לבדוק את הסוגייה.

מי הבחור המסתורי עליו אורטל מדברת? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מי הבחור המסתורי עליו אורטל מדברת? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עמר נשאלה האם הייתה לאחרונה בזוגיות עם מישהו שהיא מתחרטת שזה לא הצליח? ובאופן מפתיע השיבה בגלוי ובאומץ שכן ושהוא היה מושלם בשבילה, מבלי שחשפה מי האקס המסתורי. מבדיקה אחר רשימת האקסים של מגישת הטלוויזיה הלוהטת, לפחות זאת הידועה לציבור וחוץ מבן אל תבורי, שבטוח היא לא התכוונה אליו, בולטים שמות כמו השף טום אביב, הזמר פבלו רוזנברג, משתתף נינג'ה ישראל גור ארד, והשף יובל בן נריה

השף יובל בן נריה (צילום: רמי זרנגר)
השף יובל בן נריה (צילום: רמי זרנגר)

עמר סירבה לחשוף למדור מי בר המזל אליו התכוונה, אך אנחנו לא התייאשנו וערכנו בדיקה מקיפה עם מקורביה של עמר, שטענו כי כנראה היא התכוונה לאקס האחרון השף המוכר יובל בן נריה. עמר בת ה-37 אמא לתו, ונריה בן ה-40 מבעליה של מסעדת טאיזו, גרוש ואב שניים, ניהלו כזכור לפני ארבעה חודשים זוגיות בת חודשיים אותה שמרו בסודיות והרחק מאור הזרקורים. הם אפילו יצאו בסודיות לחופשה עם ילדיהם, אלא שמערכת היחסים לא הבשילה לכדי קשר יציב והם נפרדו. לא ידועה הסיבה לפרידה של השניים אבל נראה כי זה היה יכול להיות הדבר האמיתי.