אחרי שנתיים של שירות מלא בתיאטרון צה"ל, קים אור אזולאי השתחררה היום מהמערכת הצבאית והפכה לאזרחית מן השורה. הכוכבת הצעירה, שבגיל 20 כבר הספיקה לקנות לעצמה דירה, התייצבה הבוקר ליום האחרון שלה בצה"ל וגזרה רשמית את החוגר. לא לפני שסיכמה את החוויה המרגשת כששיתפה סרטון עם תמונות מהשנתיים האחרונות.

בפוסט מרגש באינסטגרם כתבה אזולאי: "וואו איך בכלל מתחילים לסכם? היום אני מסיימת פרק חשוב בחיים שלי. פרק ענק משמעותי ומרגש.
אני מסיימת שנתיים של שירות מלא בצה״ל.שירות של שנתיים במדור הפקות, מדור שבו עברתי הכל מכל, החל מלהנציח את חנה סנש בפרויקט חד פעמי ומטורף, לעבור בסיסים ברחבי המדינה בעשרות אירועים, לפגוש אלפי חיילים, להנחות את האירועים הכי גדולים כמו פסטיבל יותר, עצרות ועוד, לסקר את יום העצמאות בצהל ועד ליצור תקן חדש(!) - "מנחה צהלית". אבל אם אני אצטרך לסכם את השירות שלי, זה יהיה במפגש אחד מיוחד".

"מפגש שלי עם ילדה בת 13 , שאמרה לי 'יא את חיילת. איזה כיף זה נראה מהסטורי שלך. אני כבר מחכה להתגייס'. זה שווה הכל. שמעבר לחוויה האישית שלי, שללא ספק אקח כל כך הרבה חוויות וחברים לכל החיים. אני הצלחתי להעביר הלאה את החשיבות של לקחת חלק בצבא שלנו. בקיצור, היה מדהים, תודה".

קים אור אזולאי השתחררה מצה''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים אור אזולאי השתחררה מצה''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)