בסוף השבוע האחרון בילתה דניאל גרינברג באירוע בו בילה גם הגרוש ואב ילדיה אייל גולן. היחסים בין השניים הסתיימו כמו רוב הזוגות המתגרשים בקול תרועה גדול, ביחסים עכורים ובביקורת נוקבת שהטיחה גרינברג על אב ילדיה על מסך הטלוויזיה. אלא שעל פי התמונות שפרסם "ערב טוב עם גיא פינס", תשעה חודשים אחרי הגירושים נצפו דניאל גרינברג ואייל גולן אינטימיים וצמודים.

גרינברג בעצמה שיתפה תיעוד שלה מהחתונה רוקדת לצלילי הופעתו של אייל גולן, שהופיע על במת האירוע. אלא שגרינברג הופתעה מהתמונות שהגיעו למדורי הבידור, וכתבה לעוקביה כי חוץ מזה שהתמונות לא מחמיאות, הם לא צמודים אלא רק תועדו ברגע של וויכוח שגרתי בין הורים.

דניאל גרינברג מחמיאה לאייל גולן וחושפת: "החבר הכי טוב"

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אור גפן)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אור גפן)

"זאת אני נראית כמו... אייל ועוד שני חברים, יושבים באירוע של חברים משותפים נהנים ומתווכחים את מי מיאל אוהבת יותר, שטות של הורים", כתבה גרינברג והתייחסה לתמונות הפפראצי. לאחר הפוסט שפרסמה, נשאלה על ידי עוקביה למה מיהרה להסביר על הפפראצי עם אייל וגם על זה הגיבה וכתבה: "כי אתם ניזונים מתקשורת ולא מאמת ומהמציאות. ארבע שנים אני חווה את מה שהתקשורת יודעת להעביר לכם הקהל וברוב המקרים אני פשוט מדלגת. אבל יש מציאות ויש מציאות דרך תקשורת. כותרת תמיד תמשוך את העין וצריכה להיות הדבר החם שיצייר תמונה ראשונית, וזה מה שאתם קוראים ומבינים. אז יש גם את דניאל, שלא בכל מחיר תיתן לאנשים להבין משהו עליה שהוא לא מציאותי". 

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)