עינב בובליל נמצאת בשיאו של הריון חמישי אבל זה לא מנע ממנה להתייצב ליום צילום ולעמוד שעות על הרגליים. TMI תפסו אותה לשיחה ושמעו ממנה איך היא מתמודדת עם השינויים שעבר גופה לאחר שנים של עבודה קשה, למה בעלה אלי אדיש לגמרי להריון, מה דעתה על טראומת דיירי האח הגדול וגם מה באמת קרה עם תקרית הפסטה וחזה העוף שהובילה אותה להתמוטטות?

מה קורה עינב?
"אני מצוין, ברוך השם הכל בסדר".

מה אנחנו עושים פה היום?
"היום אנחנו בעצם משיקים את הקמפיין החדש שלי לבראון, שזה בעצם מכשיר להסרת שיער ביתי שאני משווקת אותו כבר הרבה זמן ועכשיו נבחרתי להוביל את הקמפיין הזה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)
עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)

קודם כל מזל טוב, כמעט חודש תשיעי, איך עבר ההיריון עד עכשיו?
"ההיריון עבר אתה יודע כמו הריונות. צרבות, בחילות, כאבי גב, כאבי רגליים, בצקות, עצבים, כל מה שיש בהריון אתה יודע, לא שונה מאף אחת אחרת. הספירה לאחור החלה ואני אוטוטו מתחילה להתארגן להיות אמא לחמישה בעזרת השם". 

מעכלת שאת הולכת להיות אמא לחמישה?
"אני נשבעת לך ואני לא סתם אומרת את זה, אני עדיין לא מעכלת שאני בהריון. אני תכף צריכה ללדת ומרוב שזה היה לא צפוי ולא מתוכנן, אני עדיין לא מעכלת שאני הולכת להיות אמא לחמישה. לא קניתי עדיין כלום נגיד - לא טיטול, לא עגלה, לא סלקל. שום דבר, פשוט שום דבר".

ראינו את הקטע האייקוני בו את נשברת כי שמו לך חזה עוף בתוך הפסטה. היו מאז חשקים והתפרצויות מוזרות?
"נשמה אם שוב תשים לי חזה עוף בתוך הפסטה אני אגיב באותה צורה. סתם לא, אז זה היה בתחילת ההיריון, שיא שיא ההורמונים, עצבים, קיץ, בעלי היה בחו"ל, הייתי לבד עם הילדים, חזרתי הביתה גוועת ברעב, באתי לקחת ביס מהסיר להרגיע, היה לי חשק, פתאום אני רואה את העוף מבצבץ. אמא מה קרה לי. התקשרתי לבעלי במרוקו והוא אומר לי 'טוב מה הבעיה נזמין לך פסטה', אמרתי לו 'לא רוצה תבוא עכשיו' ".

אם כבר אלי, איך הוא באמת עם ההיריון? הוא עוזר או אדיש למצב? איך זה בהריון חמישי?
"מאוד אדיש למצב, אני מאוד שמחה ששאלת, מאוד אדיש. לא מעניין אותו בכלל. אתה יודע מתי הוא שם לב? שהוא רואה בעיניים. הרי הוא לא מבין מה אני עוברת, אז נגיד ביום שישי הרגליים שלי התנפחו אז הוא נלחץ ואמר לי "עינב עינב לכי לנוח", אבל מבחינתו הכל רגיל, כאילו כבר עברתי ארבע, חמש, שש לידות".

עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)
עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)

סיפרת שההיריון נורא הפתיע אותך ושלא ציפית לו ואפילו לא רצית אותו בהתחלה. המחשבות השתנו מאז?
"כן נכון שלא ציפיתי ולא רציתי ולא תכננתי וזה לא היה בשום תכנית שלי עתידית, אבל כפי שאתה יודע, אנחנו לא קובעים מה יהיה. אבל ברור שהתרגלתי ועכשיו אני מאוד רוצה ומצפה לה ומחכה לה ואני שרופה עליה שהיא בבטן, אני רואה אותה באולטרסאונד וזה כיף נורא גדול. כל ילד הלב נפתח מחדש זה לא יעזור".

את מדברת המון על דימוי גוף ועל איזה עבודה קשה עשית עם עצמך בשנים האחרונות. איך את מרגישה עכשיו כשהבטן גדלה ודברים משתנים?
"האמת שאני נורא לא אוהבת את עצמי בהריון. אני יודעת שאנשים יסתכלו ויגידו 'מה יש לה היא לא שמנה, היא נראית טוב'. בסדר אבל הכל יחסי, אתה יודע, לפני ההיריון הייתי בשיא החיטוב שלי וממש אהבתי את איך שאני נראית ועבדתי על זה נורא קשה. זה לא משהו שבא לי בקלות. אני לא מהדוגמניות הפצצתיות האלה שקמות בבוקר וכולי ריבועים וידיים רזות. לא. אני עבדתי על זה נורא קשה ופתאום זה הלך ואין שום חיטוב והטוסיק גדל, והצלוליטיס, והשוקיים ויש הכל מהכל, וקצת קשה לקבל את זה, אבל ברוך השם אני יוצרת חיים בתוכי ואני בטוחה שכשאני אלד אני אחזור לזה בכל הכוח.

אמרתי לאמא שלי - איך שאני יולדת, התינוקת יוצאת, תדעי שהדיאטה שלי מתחילה. זהו אני חוזרת לעצמי. לא להביא לי אורחים ולהכין עוגיות ומופלטות וספינג'. לא אמא, זה לא יקרה". 

לפני שנה נקלעת לסערה ציבורית נורא גדולה, אמרת שאת לא קונה לבת שלך חולצות בטן כי היא סובלת מהשמנה. היא בטח מסתכלת היום על אמא שלה בהריון מתקדם. היא שואלת שאלות?
"אני מלמדת אותה לאהוב את עצמה איך שהיא נראית ושתתלבש איך שבא לה, רק שזה יתאים למבנה גוף שלה. כמו שעכשיו היא רואה את אמא שלובשת בגדים רחבים יותר וכבר אי אפשר ללבוש כל מה שהייתי לובשת קודם. אני עדיין עומדת מאחורי המילים שלי. אני לא מדברת על אף אישה אחרת אלא נטו על הבת שלי. אף אחד לא יודע מה עברתי איתה שהיא באה ואמרה לי שילדים צחקו עליה בבית ספר וראיתי את הדמעות והכאב שלה. אף אחד לא יכול לשפוט אותי, כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, זה לא מזיז לי ולא מעניין אותי. אני מטפלת בבני הבית שלי, בילדים שלי, והבת שלי היא הילדה עם הבטחון העצמי הכי גבוה שיש בזכות אמא שלה". 

לסיום, השבוע דייר של האח הגדול רועי קורנבלום אמר שהתכנית היא רשע טהור בעיניו, את גם אמרת לא מזמן שהתכנית עשתה לך טראומה, אפשר לשאול את דעתך בנושא?
"תביא תביא לי את המקרופון, אני לא אמרתי שהתכנית עשתה לי טראומה, חס וחלילה. אני אמרתי רק על התכנית הזאת "חוזרים הביתה", עליה ספציפית שאני זוכרת אותה בתור משהו טראומטי. רק אותה ספציפית כי אתה עדיין לא יוצא משם ולא יודע מי נגד מי ואחרי יומיים מביאים אותך לשם שוב ופתאום נראה לך שמי שהיה חבר שלך הוא האויב הכי גדול שלך. בכללי, תכנית האח הגדול, היא תכנית שצריך ללכת אליה מוכנים נפשית. מי שיש לו נפש שהיא לא יכולה לעמוד בזה, יהיה לו מאוד קשה. מי שחושב שהוא הולך לצאת משם ולהפוך לדבר הכי גדול במדינה ופתאום הכל נהרס לו, יכול להתמוטט מזה. אני מבינה אותו. אני ברוך השם עברתי את זה בשלום אבל גם לי היו קשיים ומהמורות בדרך. מי שעבר דבר כזה צריך ללכת לטפל בעצמו".

עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)
עינב בובליל (צילום: רפי דלויה)