רגע אחרי שחשפו כי הם מצפים לבת בכורה, הגר משה עלתה על שמלה לבנה והתייצבה הבוקר (רביעי) עם בעלה ניר פור באירוע השקה לרשת החדשה מבית גולף "LAVAN" בדיזינגוף סנטר. משה שנמצאת בחודש השביעי להריונה השיקה הריון מתקדם, כשבאירוע פגשה את ההריונית הטרייה משי קליינשטיין והשתיים החליפו חוויות משותפות. עוד התייצבו רנא ראסלן, שביט ויזל, יעל גולדמן ואחרות.

באירוע סיפרה משה שבהריון אין לה חשקים מיוחדים אבל "אני חיה על פחמימות ושוקולדים", והוסיפה: "אני מרגישה מעולה תודה לאל". על הרגע בו גילו שהם בהריון שיתפה: "ניר היה איתי כשעשינו את הבדיקה הוא ראה ביחד איתי, התרגשנו בטירוף, הסתכלנו אחד על השני התגלגלנו מצחוק ואמרנו רגע, חכה זה רק בדיקת שתן בוא נעשה מחר בדיקת דם. זה היה מאד מרגש".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הגר משה מספרת על הקשיים בהיריון (ראיון: ענת בר לב, צילום: רפי דלויה)

כמו כן, סיפרה שניר בעל "מאד מכיל וסובלני אליי. אני סופר רגישה, בוכה מכל דבר והוא מכניס הומור ולא לוקח יותר מדי ברצינות. הוא מאוד עוזר לי. לא יודעת איך הייתי עוברת את זה בלעדיו". כשנשאלה מה גרם להם לצלוח את הזוגיות, ענתה: "בסוף זה רצון הדדי של שני הצדדים שזה באמת יעבוד לא לוותר להתגבר על כל המכשולים שצצים ולזכור לדבר, ולהיות סבלני עם המון רצון טוב". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הגר משה, משי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)
הגר משה, משי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)

יעל גולדמן, שביט ויזל, הגר משה, משי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)
יעל גולדמן, שביט ויזל, הגר משה, משי קליינשטיין (צילום: רפי דלויה)