קרבות הירושה של צביקה פיק ז"ל נמשכים: אשתו לשעבר של פיק, שירה מנור, התייחסה היום (רביעי) לפרסום הראשון ב"מעריב"  ולפיו מירית שם אור וילדיה המשותפים עם פיק החליטו להגיש התנגדות לצוואה שפורסמה.

״צביקה ז״ל ערך צוואה בה ציווה לדאוג לילדיו הקטנים. מצער שילדיו הבגירים אשר בחייו לא כיבדו אותו, בחרו גם לאחר פטירתו, להמשיך באותה דרך. הם מעלים טענות חסרות שחר ממניעים זרים של קינאה ותאוות פרסום בלבד. הם פתחו במאבק מיותר חסר כל בסיס משפטי. שירה תעשה הכל כדי לשמור על פרטיות ילדיה ועל זכויותיהם", אמרה, כך על פי פירסום בתוכניתו של גיא פינס. 

בהמשך, הובאה תגובתו של בנו הבכור של פיק, בנלי, בשם המשפחה ובאמצעות עו"ד מאיר-בר מוחא:"לאור גילויים חדשים וקשים מאוד הנוגעים לצוואתו של אבי, אני ואחיותיי החלטנו להגיש התנגדות . אין לי אלא להצר על התגובה השקרית וחסרת השחר של שירה מנור אשר מסתירה את טענותינו הקשות על מעשיה הנוראיים ותגובתה נובעת אך ורק מהלחץ הרב בו היא מצויה לאור מעשיה שהתגלו לנו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שירה מנור (צילום: ניר פקין)
שירה מנור (צילום: ניר פקין)

"קצת עצוב לראות כיצד אישה שעזבה את אבי בשעתו הקשה ביותר וזנחה אותו לטובת גבר אחר מנסה להצטייר כעת כקדושה מעונה וכיצד היא ממשיכה בניסיונותיה ולנשל את ילדיו האהובים מזה שנים רבות, שהיו לצדו שנים רבות לפניה, ונשארו לצדו זמן רב לאחר שהיא נטשה. בשלב זה אני מבקש שלא להוסיף דבר על מנת שלא לפגוע בכל זאת אמם של אחינו הקטנים", הוסף.

כזכור, במעריב פורסם לראשונה כי מירית וילדיה שכרו את שירותיו של עו״ד מאיר בר מוחא על מנת להתנגד לקיום הצוואה של שירה מנור לטובת ילדיה. המוזיקאי  מינה את בתו דניאלה כמנהלת העיזבון שלו. זאת, לאחר שהוריש את כספו ורכושו רק לילדיו מנישואיו השניים. מקורבים למשפחה אמרו שהדבר כנראה לא יתאפשר עקב "מערכת היחסים הקיימת בין הנפשות".