אנג'ל ברנס על תקרית החיפוש המשטרתי בביתה (צילום: יח"צ)
רגע אחרי תקרית השוטרים וצו החיפוש בביתה, אנג'ל ברנס התייצבה אתמול (רביעי) באירוע השקת חברת התכשיטים הבינלאומית TOUS  שהשיקה מיתוג מחדש ברחבי העולם. באירוע התייצבה ברנס לראשונה מאז התקרית הקשה מול עדשת המצלמה והסבירה לנו מה קרה באותו בוקר בו שוטרים נכנסו לביתה תחת צו חיפוש. "היה חיפוש שגרתי כמו של כל אסיר משוחרר. תקין - הכל בסדר, זה כבר קרה שנה שעברה, רק שהפעם זה חצה גבולות".

הגעת למיון לפני יומיים. מה קרה לך?
"המצב הנפשי כבר ניצח אותי. כמה אני יכולה להיות חזקה? כבר עשר שנים אבא שלי בכלא, אני גיבורה, נלחמת בשבילו, אבל הוא כבר יצא ואני כבר חושבת שזה מאחורי. אבל הנה אני כאן, חזקה מתמיד, שורדת". 

אנג'ל ברנס (צילום: לנס הפקות)
אנג'ל ברנס (צילום: לנס הפקות)
מה דעתך על התגובות המרושעות על אביך?
"באותה סיטואציה אפילו לא ראיתי את התגובות, לא עניין אותי. רק רציתי שאבא שלי יהיה בבית איתי, עם כל המשפחה ביחד שנוכל לשבת, לצחוק רגע, לאכול. באותו יום לא אכלתי כלום, רק רציתי לחבק אותו ולהיות איתו. מי שלא היה במקום שלי בחיים לא יבין. ואנשים יכולים להגיד דברים רעים וטובים, אני מחבקת את כולם באהבה, שיעשו מה שרוצים - חופש הביטוי".
את מוציאה סינגל בסוף החודש. ספרי לנו עליו. 
"על שיר שכתבתי והלחנתי יחד עם 69 ואני מאד גאה להוציא משהו שהוא ממני, משהו שכתבתי מעומק ליבי, ואני מחכה לשתף את כל המדינה שלי בדבר הזה". 

עוד הגיעו. טיילור מלכוב (צילום: לנס הפקות)
עוד הגיעו. טיילור מלכוב (צילום: לנס הפקות)

הילה סעדה (צילום: לנס הפקות)
הילה סעדה (צילום: לנס הפקות)