קבלו דיווח בלעדי מהזבובה ליאורה. שישי שעבר, ערב. הלובי האלגנטי במגדלי חג'ג'. הנוכחים: מספר מוזמנים שנבחרו בפינצטה כדי להשתתף בארוחת ערב סודית שערך אלפרד אקירוב במסעדה יוקרתית במקום. האירוע נערך לכבודו של המיליארדר פרנק לואי, שחגג 93 קיצים מעושרים. בחלק האומנותי הופיעו עידן רייכל ועינת שרוף.

בין המוזמנים: שני ראשי הממשלה לשעבר - שני האהודים: ברק ואולמרט. השניים אמרו זה לזה שלום מנומס, אבל לא הושבו סביב אותו שולחן. נכחו גם שני מפקדי חיל האוויר לשעבר: אליעזר שקדי ועידו נחושתן. ובנוסף: רקפת רוסק עמינח, עו"ד דורי קלגסבלד, רמי אונגר, גד סומך ועוד כמאה אורחים. שלושת ילדיו של לואי הגיעו לאירוע, כל אחד במטוסו הפרטי ממקום אחר: סטיבן מאוסטרליה, פיטר מהחוף המערבי בארה"ב, ודיוויד הבכור מניו יורק. לואי עצמו דיבר בסוף בעברית והיה מאוד נרגש.

חוה ואלפרד אקירוב (צילום: אביב חופי)
חוה ואלפרד אקירוב (צילום: אביב חופי)

> רשות השידור לעדנה חלבני, שהייתה האחראית על ביקורי מנהיגים בארץ ונסיעות כל ראשי הממשלה האחרונים לחו"ל עד שיצאה לאחרונה לפנסיה: "בימים אלו אני מתחילה לספר את סיפור חיי, 50 שנות עבודה עם ראשי ממשלות. יהיו סיפורים מאחורי הקלעים, שעדיין לא סופרו. יהיה מעניין, אשמח להופיע בפני נוער במצוקה או בעלי מוגבלויות, זאת אעשה בהתנדבות. חברות, ארגונים, ועדים וכל מי שמעוניין יכול לפנות אליי לטלפון״.

> מותג הלנז'רי JACK KUBA צילם את קולקציית החורף בפריז, והדוגמנית שנבחרה להוביל את הצילומים היא מגאן סמסון הצרפתייה, שהייתה בעבר מיס פריז.

> משה בן זקן, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, היה בין המציגים הבולטים בכנס הנדל"ן שנערך באילת עם עשרות בכירי חברות הנדל"ן מרחבי הארץ. יחד עם נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, הוא הציג את תוכנית החירום של התאחדות הקבלנים והקרן לפתרון משבר הדיור והתשתיות.

> דביר אינדיג, מנכ"ל מתחמי הכספות של חברת בריקסטון, מצביע על תופעת חדשה בעקבות המלחמה באוקראינה, ולפיה אנשי עסקים אוקראינים שוכרים כספות בישראל לאחסון חפצי יקרי ערך, תכשיטים ומסמכים.