מקורותיה של ליאורה הפנו אותה לפוסטים בפייסבוק שנכתבו לפני כשנה וחצי, שבהם קינות קורעות לב של אלי אסריג, שהיה בן הזוג של איציק דוידוביץ', על מות אהובו. דוידוביץ' ז"ל קנה את עולמו, המפוקפק יש לומר, כשהבטיח להביא את סמנתה פוקס להופעה בישראל, מה שלא קרה, כמו גם בשלל פרשיות מרטיטות, כמו המיזם "ג'ורה", שלדבריו היה אמור להרעיד את תעשיית השואו ביז עם הקלטת סצינות סקס לוהטות של כוכבות ישראליות.

הפעם האחרונה שבה שמענו על דוידוביץ' הייתה בעקבות תחקיר שעשתה עליו אדוה דדון בתוכניתה "הנוכלים" בערוץ 12, שבו הוא הוצג כ"מפיק, אמרגן, יחצן ומנהל משברים, שהשאיר אחריו נפגעים רבים, שלטענתם לא שולמו להם עשרות עד מאות אלפי שקלים. הוא פתח חברה, שכר משרדים, הזמין סחורה, גייס עובדים ולא שילם. הפעם הגענו להתעמת איתו במשרד כדי לקבל תשובות", כדברי התחקיר.

איציק דוידוביץ' (צילום: צילום מסך חדשות 12)
איציק דוידוביץ' (צילום: צילום מסך חדשות 12)


אומנם המשפחה החליטה להטיל איפול על מותו של דוידוביץ', אבל לא אחת כמו ליאורה תניח לסיפור לגווע. בכל זאת, דוידוביץ', שהתעקש כי החליף את שמו לאיציק דוד, כיכב לא אחת במדוריה לאורך שלושה עשורים.

אסריג, מה בדיוק קרה? דבר מותו לא פורסם בשום מקום.
"המשפחה שלו לא רצתה ולא רוצה לפרסם. הוא נפטר בתאריך 13 באפריל 2021".

הייתם נשואים?
"כן".

אז בטח ליווית אותו ברגעיו האחרונים.
"לצערי, באותו היום הייתי בעבודה, התקשרו אליי להגיע דחוף מאוד. אני אישית יודע למה וממה הוא נפטר. כמובן אין סיכוי שאחשוף את הסיבה לפטירתו".

איפה התקיימה השבעה?
"השבעה הייתה בחיפה אצל המשפחה שלו. לצערי, בהודעות בנייד הוא כתב לאקס שלו ולמשפחה שלו שבגללי הוא הולך למות, האמת שזה נכון מאוד".

למה בגללך ולמה החשאיות?
"אנשים שמכירים אותו אמרו שזה עוד תרגיל שלו להתחמק מהחובות והבעיות. החשאיות שלי היא בגלל שלא הייתי יכול שהסיבה תתפרסם ברשתות החברתיות, בעיתונים, בכלי התקשורת ובאתרי חדשות. הכוונה היא שברגע שאגיד לאיזה מישהו, יכול להיות שהוא יחליט לכתוב על זה בפייסבוק, זה ממש לא מתאים לי".

איפה הקלטות שהיו לו, אלו שהוא רצה לפרסם באתר "ג'ורה"? הן נשארו אצלך?
"למה את שואלת על הקלטות?".

כי זה מה שפרסם אותו. איך המשפחה שלו מתמודדת עם מותו?
"לא פשוט. במיוחד אמא שלו, הם מאשימים רק אותי בפטירתו".

איציק דוידוביץ' (צילום: צילום מסך חדשות 12)
איציק דוידוביץ' (צילום: צילום מסך חדשות 12)