זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה ובן זוגה שחף רז החליטו להפתיע מדי שבוע את המעריצים והעוקבים ולעלות בתוכנית בישול משותפת ברשתות החברתיות. מדי שבוע יציגו לנו השניים את הזוגיות שאנחנו כל כך צמאים לראות ברשתות החברתיות, כי לא זכינו לראות אותה מתהווה על המסך, כשהם החליטו למנף את הזמנים שלהם במטבח בבית "האח הגדול", לתכונית בישול משלהם. 

אממה, נראה כי יש מישהי שפחות מתחברת לתוכנית הזוגית של השניים, או לפחות מנצלת הזדמנות לעקוץ אותם בתגובה. בר כהן, היריבה הגדולה של טליה עובדיה, שהתמודדה מולה ראש בראש בגמר הגדול, שגם היא בדומה לעובדיה ממשיכה עם הזוגיות שלה אליאב טעטי אחרי הריאליטי, התבקשה על ידי עוקביה: "תעשי לנו תכונית בישול".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טליה עובדיה ושחף רז (צילום: יחצ)
טליה עובדיה ושחף רז (צילום: יחצ)


כהן השיבה בעקיצה לתכונית הבישול של עובדיה ורז וכתבה: "זוגית?" והוסיפה סמיילי צוחק. אלא שהעוקבים והמעריצים של הזוג המלכותי טליה ושחף לא קיבלו בעין יפה את העקיצה של כהן ומילאו את הפיד שלה בתגובות קשות. "יא שטן מהלך, אין בך טיפת חן וקלאס". כהן לא נותרה חייבת והשיבה לעוקבים: "ברור לי מה כל תשובה צינית שלי תעורר וזה פיפי. זה האינסטגרם שלי והעוקבים שלי ואני אשאר בדיוק מי שאני וזה כולל את הציניות שלי וההומור שמסתבר שהוא לא מצחיק רק אותי. ולכל הסובל או הסובלת, ניתן ללכת, יש אישור".

בר כהן ואליאב טעטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר כהן ואליאב טעטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)